The Veilguard روی کنسول‌ها از نرخ ۶۰ فریم پشتیبانی می‌کند

بایوور (BioWare) تایید کرده است که بازی Dragon Age: The Veilguard روی کنسول‌ها از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و از هر دو حالت Quality و Performance برخوردار خواهد بود.

بازی Dragon Age: The Veilguard با استفاده از موتور داخلی شرکت EA یعنی Frostbite توسعه یافته است. طبق گزارش IGN، این اثر نقش‌آفرینی از حالت‌های Performance و Quality پشتیبانی می‌کند و به نظر می‌رسد که بایوور از نظر بهینه‌سازی به خوبی عمل کرده است.

بازی‌های نقش‌آفرینی بزرگ مانند Dragon’s Dogma 2 به دلیل گستردگی جهان باز قادر به هدف‌گذاری نرخ ۶۰ فریم نبودند. همچنین ثابت شد که این امر بر CPU فشار زیادی می‌کند و در نهایت منجر به نرخ فریم آزاد شده گردید که در بیشتر مواقع نزدیک به ۳۰ فریم بر ثانیه باقی می‌ماند. با این حال، جدیدترین اثر بایوور یک نقش‌آفرینی جهان باز نخواهد بود، بنابراین سازندگان تصمیم گرفتند نرخ ۶۰ فریم را ارائه دهند.

بایوور در حال حاضر از به اشتراک گذاشتن رزولوشن هدف خودداری کرده است. با این حال، توسعه‌دهندگان اعلام کردند که در حال حاضر در حال کار بر روی پولیش و بهینه‌سازی بیشتر این عنوان هستند، بنابراین در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

در همین حال، جزئیات بیشتری از این بازی ارائه شده است. توسعه‌دهندگان این بار به دنبال خلق یک تجربه پر از اکشن هستند. بایوور بیان می‌کند که مبارزات در Dragon Age: The Veilguard بیشتر روی حرکاتی مانند جاخالی دادن، دفاع و Parry برای عمق بیشتر تمرکز دارد و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه حتی می‌تواند مبارزات را جذاب‌تر کند.

این اثر ابتدا با نام Dragon Age: Dreadwolf اما در نهایت به Dragon Age: The Veilguard تغییر نام پیدا کرد. روز گذشته یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی به نمایش درآمد که مبارزات، سیستم دیالوگ و همراهان بازیکن را نشان داد.

Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *