Black Myth Wukong بیشتر شبیه به God of War خواهد بود تا عناوین سولزلایک

Black Myth Wukong و Phantom Blade Zero دو عنوان جدیدی هستند که قرار است از سبک امتحان پس داده‌ سولزلایک فاصله بگیرند و حس و حال خود را به آن اضافه کنند.

در مورد Black Myth، پیش‌نمایش‌های جدید آن را می‌توان با God of War مقایسه کرد. به گفته استودیوی Game Science، بازی Black Myth Wukong شباهت بیشتری به فرنچایز God of War خواهد داشت تا عناوین FromSoftware.

با توجه به اینکه تبلیغات Game Science برای این بازی بیشتر حول محور مبارزه با باس‌ها بوده، بسیاری از طرفداران هنوز مطمئن نیستند که انتظار چه چیزی را باید داشته باشند، اما صحبت اخیر این استودیو توانست کمی به برطرف کردن این ابهامات کمک کند.

به نظر می‌رسد که مقایسه این اثر با God of War کاملاً درست باشد، چرا که داستان این فرنچایز نیز همواره بر اساطیر، چه یونان و چه نورس، متمرکز بوده است.

به طور مشابه، Game Science با تمام قوا روی اساطیر چینی تمرکز کرده و شخصیت‌های افسانه‌ای این سرزمین را به صحنه نبرد آورده است. همچنین جالب است که خود استودیوی Santa Monica برای دو نسخه‌ اخیر God of War از بازی‌های سولزلایک الهام گرفته بود.

استفاده از دکمه‌های شانه‌ای (L1,L2,R1,R2) برای حملات سبک و سنگین، مبارزات کندتر و حساب‌شده‌تر مبتنی بر جاخالی و چندین عنصر دیگر در این بازی به طور مستقیم از عناوین FromSoftware اقتباس شده است.

با این حال، God of War بیشتر به سمت گیم‌پلی اکشن متمایل شد و به نظر می‌رسد Black Myth Wukong نیز همین کار را انجام دهد. پیش‌نمایش‌های اخیر تأیید می‌کنند که این بازی فاقد درجه سختی خواهد بود، اما طرفداران تجربه‌ای آسان‌تر نسبت به آثار سولزلایک را پیش‌رو خواهند داشت.

علاوه بر این، Sun Wukong، شخصیت اصلی بازی، پس از شکست دادن باس‌ها در مبارزه، می‌تواند به شکل آن‌ها درآید و موقتاً به توانایی‌هایشان دسترسی پیدا کند.

Black Myth Wukong قرار است که یک تجربه خطی را به کاربر ارائه دهد. در حالی که کاوش در محیط، بخشی از بازی خواهد بود، اما نقش محوری در آن نخواهد داشت. این یکی دیگر از بخش‌های کلیدی است که این بازی را از عناوین سولزلایک متمایز می‌کند.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *