تریلر پیش درآمد انیمیشنی Transformers One منتشر شد

پس از مدت‌ها برای نخستین‌بار در جریان پیش درآمد انیمیشنی Transformers One می‌توانیم دوستی و برادری آپتیموس پرایم و مگاترون را شاهد باشیم.

تاکنون بر پرده سینما شاهد رویارویی‌های حماسی و مرگباری بین ربات‌های فرنچایز تبدیل‌شوندگان بوده‌ایم که فارغ از بحث کیفی، از جلوه‌های ویژه تماشایی و چشم‌نوازی بهره برده‌اند. فرنچایزی که پس از مدت‌ها انتظار بالاخره به سراغ ساخت پیش درآمدی تحت عنوان Transformers One (تبدیل‌شوندگان یک) رفته که توسط جاش کولی کارگردانی شده و از صداپیشگانی نظیر کریس همسورث، برایان تایری هنری و اسکارلت جوهانسون بهره برده است.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این بار با انیمیشنی طرف هستیم که حکم یک پیش درآمد برای فرنچایز تبدیل‌شوندگان را خواهد داشت. به همین منظور نیز شاهد روایت داستانی هستیم که دوران جوانی آپتیموس پرایم و مگاترون را به معرض نمایش گذاشته که رابطه‌ای دوستانه و برادری بینشان وجود دارد؛ جایی که در کنار یکدیگر به عنوان ربات‌هایی تازه‌کار به سیارات مختلف رفته و ماجراجویی‌های هیجان انگیزی را پشت سر می‌گذارند.

در ادامه می‌توانید به مشاهده تریلر منتشر شده بپردازید.

پس از تماشای ۷ پروژه سینمایی این بار تبدیل‌شوندگان یک در مسیر متفاوتی قدم گذاشته که به طبع از حال و هوای جدیدی برای مخاطبین برخوردار خواهد بود و انتظار می‌رود که این تازگی سبب شود تا بازخوردهایی به مراتب بهتر را نسبت به فیلم‌های پیشین دریافت نماید.

انیمیشن سینمایی Transformers One برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) برنامه ریزی شده است.

منبع: ورایتی

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *