آمادگی بابا نوئل برای کشتار در تصاویر جدید فیلم Terrifier 3

تصاویر جدیدی از فیلم ترسناک، دلهره‌آور و اسلشر Terrifier 3 منتشر شده که قاتل شرور داستان را در قامت بابا نوئل برای کشتار آماده کرده است.

با قاطعیت می‌توان گفت که سینمای هالیوود در سال ۲۰۲۴ با یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک، دلهره‌آور و اسلشر خود به نام Terrifier 3 (ترساننده ۳) طرف خواهد بود که توسط دیمین لئون کارگردانی و نویسندگی شده است. پایانی بر ۳ گانه‌ای وحشتناک که تعریف متفاوتی از ژانر اسلشر را ارائه داده و با فیلم جدید سعی دارد تا دیوانه‌وارتر از همیشه ظاهر شده و مخاطبین خود را با سکانس‌های وحشتناک و سراسر خون و خونریزی مواجه نماید.

نکته حائز اهمیت این دنباله جدید به حال و هوای آن مربوط می‌شود که در کریسمس جریان داشته و سبب گشته تا سال نو میلادی را با اتفاقاتی خونین و مرگبار جشن بگیریم. به همین منظور نیز دلقک اهریمنی نمادین این فرنچایز لباس بابا نوئل‌ها را بر تن کرده و تصاویری از او منتشر شده که آمادگی‌اش برای به راه انداختن کشتاری تازه را به معرض نمایش گذاشته است.

فیلم Terrifier 3 با حضور بازیگرانی به نام‌های لارن لاورا، سامنتا اسکافیدی و دیوید هاوارد تورنتون برای اکران در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *