پرفروش ترین هدفون گیمینگ های خوش قیمت و گران سال ۲۰۲۴

هدفون‌های گیمینگ با داشتن قابلیت‌های خاص و منحصربه‌فرد برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی بسیار جذاب و کاربردی هستند. همچنین با داشتن کیفیت صدای بالا، به شنیدن صدا‌های دقیق محیط بازی کمک می‌‌کنند.

بهترین هدفون گیمینگ با داشتن میکروفون با کیفیت، امکان ارتباط با بقیه هم تیمی‌ها را فراهم می‌کند.

همچنین با داشتن طراحی مناسب، در استفاده طولانی مدت گوش‌ها را خسته نمی‌کند. در ادامه پرفروش‌ترین مدل‌های هدفون گیمینگ در سال ۲۰۲۴ را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از گیم زدن لذت بیش‌تری ببرید!

همیشه هم یک تناسبی باید میان قیمت هدفون گیمینگ و کیفیتش وجود داشته باشد که در این مقاله با استناد به متخصصین هدفون گیمینگ صدابازار به آن می پردازیم و مدل های پیشنهادی کارشناسان هدفون گیمینگ صدابازار را به شما می گوییم.

هدفون بیرداینامیک مدل TYGR۳۰۰R

هدفون‌ها به وسیله برندهای مختلف و در مدل‌های متنوعی به فروش می‌رسند. به همین دلیل انتخاب برای مشتریان سخت‌تر می‌شود. مخصوصا اگر قصد دارید هدفون گیمینگ بخرید، قطعا مدل‌های مختلفی را می‌بینید. بیرداینامیک یکی از برندهای پرفروش این وسیله است که مدل‌های مختلفی هم دارد.

هدفون بیرداینامیک مدل TYGR۳۰۰R با داشتن کیفیت ساخت بالا و عملکرد قدرتمند، برای گوش دادن به موسیقی و گیمینگ مناسب است. این هدفون بدون میکروفن طراحی شده و در مقایسه با مدل‌های میکروفون دار قیمت کم‌تری دارد. البته همچنان صدای فوق‌العاده قوی و با کیفیتی ارائه می‌دهد.

هدفون گیمینگ ارزان مدل TYGR۳۰۰R با پخش صدای شبیه به واقعیت، به‌صورت نیمه باز طراحی شده و مجهز به درایور‌های داینامیک با کیفیت بالا است. از این رو می‌تواند جزئیات صدا را به خوبی پوشش دهد. طراحی با کیفیت و جنس بدنه محکم، از دیگر مزایای خرید این هدفون است. هدفون بیرداینامیک مدل TYGR۳۰۰R دارای اتصال سیم‌دار است و یک کابل ۱ متر و ۶۰ سانتی دارد. قیمت آن هم در حد متوسط رو به بالا است و یک گزینه کاملا مقرون‌به‌صرفه در فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات صوتی مانند صدا بازار محسوب می شود.

هدفون BOSE مدل SoundLink Around-Ear

این هدفون یکی از مدل‌های محبوب و با کیفیت از هدفون‌های بلوتوثی برند BOSE است که با داشتن دو درایو ۴۰ میلی‌متری یک صدای واضح و پایدار را به گوش شما می‌رساند. برای خرید هدفون‌های BOSE به سایت‌های معتبری مانند sedabazar.com مراجعه کنید. به دلیل اتصال این هدفون با بلوتوث، دیگر نیازی نیست از سیم یا کابل‌های بلند و پیچیده استفاده کنید‌. در عوض خیلی راحت هدفون را روی گوش قرار داده و هنگام بازی، آزادانه حرکت می‌کنید‌.

هدفون گیمینگ بی‌سیم مدل SoundLink Around-Ear با داشتن وزن ۲۰۰ گرمی بسیار سبک و کم وزن است و به هیچ وجه گوش‌ها را اذیت نمی‌کند. همچنین با داشتن یک باتری مرغوب و با دوام، از پخش مداوم ۱۵ ساعته پشتیبانی می‌کند. محدوده برد آن هم یک فاصله ۱۰ متری است.

هدفون برند BOSE مدل SoundLink Around-Ear با داشتن تنظیمات مربوط به موسیقی و تماس، کاربرد‌های گسترده‌ای دارد. همچنین با داشتن طراحی سبک و راحت، برای استفاده طولانی مدت مناسب است. این هدفون مجهز به یک میکروفون با کیفیت بوده و علاوه بر گیمینگ، برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم هم کاربرد دارد.

هدفون FOXXRAY مدل FXR-BAL-۶۲

این مدل، یک هدفون گیمینگ دخترانه در فروشگاه‌های تجهیزات صوتی مانند صدا بازار است که می‌تواند برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، گیمینگ و… خریداری شود. این هدفون بسیار شیک و زیبا طراحی شده و با داشتن ساختار مقاوم و با دوام به راحتی خراب نمی‌شود. همچنین بسیار سبک و راحت بوده و استفاده‌های طولانی مدت باعث آزردگی گوش‌ نمی‌شود. هدفون مدل FXR-BAL-۶۲ کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسبی دارد. از طرفی دارای تنظیمات دستی برای کنترل صدا و میکروفون داخلی برای گفتگوی آنلاین هنگام بازی و تماس تلفنی است.

هدفون بیرداینامیک مدل MMX۱۰۰

هدفون بیرداینامیک مدل MMX۱۰۰ یک هدفون با کیفیت و کاربردی است که به دلیل داشتن کابل جدا‌پذیر، جذابیت بیش‌تری برای کاربران دارد. این هدفون روی انواع دستگاه‌های هوشمند قابل استفاده است و با داشتن کیفیت صدای فوق‌العاده، از بیس قوی و پخش جزئیات صدا پشتیبانی می‌کند. همچنین با داشتن طراحی شیک و ارگونومیک، باعث احساس راحتی بیش‌تر هنگام استفاده می‌شود.

هدفون بیرداینامیک DT ۱۰۸

این هدفون به‌صورت تک گوش طراحی شده و نوع درایور آن داینامیک است. همچنین یک کابل با طول استاندارد برای کاربرد‌های حرفه‌ای‌تر دارد. هدفون مدل DT ۱۰۸ با داشتن کیفیت ساخت بالا، صدا‌ها را به همراه جزئیات آن‌ها به گوش کاربر می‌رساند. همچنین به عنوان یک هدفون حرفه‌ای قیمت مناسبی داشته و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. با خرید هدفون گیمینگ بیرداینامیک DT ۱۰۸ می‌توانید علاوه بر گیمینگ، برای ضبط صدا، پادکست و پروژه‌های حرفه‌ای‌تر هم از آن استفاده کنید.

پرفروش ترین هدفون گیمینگ های خوش قیمت و گران سال ۲۰۲۴ - گیمفا

هدفون FOXXRAY مدل FXR-SAU-۳۳

فروشگاه‌های اینترنتی متنوع مانند صدا بازار هدفون‌هایی با ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کنند. بهترین هدفون گیمینگ تا ۱ میلیون که با داشتن قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب برای استفاده روزمره پیشنهاد می‌شود. این هدفون ارزان و با کیفیت ارزش خرید بالایی دارد و برای گوش دادن به موسیقی، فیلم و بازی کردن پیشنهاد می‌شود. همچنین مجهز به درایور‌های ۴۰ میلی‌متری با پاسخ فرکانس ۲۰Hz تا ۲۰kHz است. هدفون FOXXRAY مدل FXR-SAU-۳۳ دارای بند گردنی قابل تنظیم بوده و با داشتن میکروفون برای تماس تلفنی و صحبت کردن با هم تیمی‌ها در حین بازی کاربرد دارد. از این رو گزینه خوبی برای خریداران با بودجه محدود است و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *