همکاری مجدد اما استون و یورگوس لانتیموس در فیلم Bugonia

به نظر می‌رسد که اما استون و یورگوس لانتیموس تبدیل به تیمی جذاب شده و پس از همکاری در ۲ فیلم شرایط را برای تولید پروژه دیگری به نام Bugonia مهیا کرده‌اند.

اصولاً کارگردانان در طول فعالیت خود می‌توانند با بازیگران مختلفی به همکاری پرداخته و صمیمیت و موفقیتی بین برخی از آن‌ها شکل بگیرد تا تیمی ثابت و همیشگی را برای ساخت پروژه‌های بعدی خود ترتیب دهند. مسئله‌ای که به نظر می‌رسد پس از ساخت فیلم‌های تحسین شده Poor Things و Kinds of Kindness برای یورگوس لانتیموس، کارگردان ۵۰ ساله یونانی رخ داده و توانسته تا همکاری‌های قابل توجه و موفقیت آمیزی را با بازیگر برنده جایزه اسکار یعنی اما استون به ثمر برساند. همکاری‌ای که به فیلم جدیدی تحت عنوان Bugonia ختم خواهد شد.

در حالی که فیلم Kinds of Kindness به تازگی در جشنواره کن حضور پیدا کرده و نمایش یافته اما به نظر می‌رسد که یورگوس لانتیموس با ۶ نامزدی در شاخه بهترین کارگردانی مراسم اسکار به سرعت و به شکلی خستگی ناپذیر درصدد تولید پروژه سینمایی بعدی خود بر آمده است. اثری که از بازیگران نام آشنایی همچون اما استون و جسی پلمونس بهره برده و فیلم‌نامه آن توسط ویل ترسی به نگارش در خواهد آمد. اثری حول محور ۲ مرد جوان جاه‌طلب و کله شق که مدیر یک کمپانی بسیار بزرگ و قدرتمند را دزدیده و با بهره‌گیری از توهم توطئه اعتقاد دارند که این فرد، بیگانه‌ای فضایی بوده که قصد نابودی زمین و ساکنیش را داشته است. مسئله‌ای که به رقم خوردن اتفاقاتی غیرمنتظره و دیوانه‌وار منجر خواهد شد.

پروسه فیلم‌برداری Bugonia برای آغاز در ماه ژوئیه امسال برنامه ریزی شده و با توجه به رویه کاری یورگوس لانتیموس می‌توان انتظار فیلم جاه‌طلبانه دیگری را داشت که می‌تواند حضور چشمگیری در فصل جوایز داشته باشد. باید صبر کرد و دید که چه بازیگران جدیدی به این پروژه ملحق خواهند شد.

منبع: کولایدر

Amirali

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *