نخستین تریلر و پوستر فیلم Venom: The Last Dance منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره نخستین تریلر از فیلم Venom: The Last Dance منتشر شده که پایانی بر ۳گانه ونوم تام هاردی خواهد بود.

۶ سال پیش بود که دنیای سینمایی عنکبوتی کمپانی سونی پیکچرز علی‌رغم تمام فراز و نشیب‌هایش با اکران فیلم Venom و نقش آفرینی تام هاردی آغاز شد. فیلمی که اگرچه نقدهای بسیار ضعیفی را دریافت نمود اما با استقبال دیوانه‌وار مخاطبین روبرو شد تا حدی که تا به امروز یک دنباله دریافت کرده و به زودی ۳گانه‌اش پایان خواهد یافت. کلی مارسل در قامت کارگردان و نویسنده وارد میدان شده تا ماجراجویی‌های هیجان انگیز و سراسر اکشن ونوم و ادی براک را با فیلم  Venom: The Last Dance به پایان برساند که بالاخره نخستین تریلر از آن منتشر شده و سکانس‌های جذابی را به تصویر کشیده است.

ادی براک پس از پشت سر گذاشتن ماجراجویی‌های پرزد و خورد با ونوم و همچنین باقی گذاشتن تکه‌ای از این موجود بیگانه در دنیای سینمایی مارول، حال بازگشته تا با تهدیدی بسیار وحشتناک دست و پنجه نرم کند. تهدیدی که این بار ساکنین مرگبار سیاره ونوم را بر سرش خراب کرده است. تهدیدی بسیار خطرناک و غیرقابل تصور که به نظر می‌رسد پایان کار او و ونوم را رقم خواهد زد.

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر و پوستر منتشر شده را مشاهده نمایید. تریلری که ادای احترامی به فیلم نخست داشته و با سکانس نمادین “ما ونوم هستیم” شوخی کرده است.

نخستین تریلر و پوستر فیلم Venom: The Last Dance منتشر شد - گیمفا

فیلم Venom: The Last Dance با حضور دیگر بازیگرانی نظیر جونو تمپل، چیویتل اجیوفور و کلارک باکو برای اکران در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) برنامه ریزی شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *