شرایط فروش پژو پارس ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول

ایران‌خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳، شرایط فروش پژو پارس را اعلام کرد. این بخشنامه ویژه متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه است. شرایط فروش پژو پارس شامل چند بخش فروش فوری و فروش اقساطی همراه با تبدیل تعهد می‌شود. متقاضیان خرید پژو پارس در قالب سامانه یکپارچه به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا نسبت به تکمیل وجه و انتخاب خودرو اقدام کنند.

شرایط فروش پژو پارس ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳:

گروه متقاضیان پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ بخشنامه خودرو قابل انتخاب کد کلاس رنگ قابل عرضه برنامه فروش قیمت مصوب موعد تحویل
۴۷۰۷ ۴۷۱۴ پارس XU7P سفارشی ELX ۳۵۱۰۷ سفید ۱۰۸۴۵۱ ۱۰۸۴۵۶ ۵۲۴,۱۵۸,۰۰۰ ۴۵ روزه
سورن پلاس XU7P ۵۸۴۰۲ سفید، مشکی ۱۰۸۴۵۲ ۱۰۸۴۵۷ ۴۶۵,۰۸۵,۸۰۰ ۱۵ میلیون تومان تخفیف ۹۰ روزه
گروه متقاضیان پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ بخشنامه خودرو قابل انتخاب کد کلاس رنگ قابل عرضه مبلغ ودیعه تعداد چک مبلغ هر چک تاریخ چک‌ها برنامه فروش موعد تحویل
۴۷۰۷ ۴۷۱۴ سورن پلاس XU7P   ۵۸۴۰۲ سفید، مشکی ۳۶۵,۵۲۵,۸۰۰ ۴ فقره ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ بدون کارمزد ۱۵/۴/۱۴۰۳ ۱۰۸۴۵۳ ۱۰۸۴۵۸ ۹۰ روزه
۱۵/۷/۱۴۰۳
۱۵/۱۰/۱۴۰۳
۲۷/۱۲/۱۴۰۳
پارس XU7P سفارشی ELX ۳۵۱۰۷ سفید ۴۲۶,۲۸۰,۰۰۰ ۲۹,۱۹۱,۰۰۰ ۱۵/۵/۱۴۰۳ ۱۰۸۶۱۶ ۱۰۸۶۱۷ ۴۵ روزه
۱۵/۸/۱۴۰۳
۱۵/۱۱/۱۴۰۳
۱۵/۲/۱۴۰۴

همان‌گونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، ایران‌خودرو همچنان قصد دارد تا مشتریان پژو پارس را به خرید سورن پلاس XU7P ترغیب کند. از این فروش سورن پلاس XU7P را با تخفیف خریدی و اقساط بدون کارمزد همراه کرده است. البته مشتریان پژو پارس در صورت پرداخت وجه بیشتر و خرید پژو پارس ELX، می‌توانند این خودرو را زودتر از سورن پلاس XU7P تحویل بگیرند.

ادامه تولید پژو پارس یکی از اخبار داغ بازار خودرو ایران طی مدت اخیر بود. در ابتدا ایران‌خودرو اعلام کرد که تولید این خودرو را متوقف خواهد کرد و مشتریان باید خودرو جایگزین را تحویل بگیرند. این اقدام ایران‌خودرو با مخالفت حواله‌داران پارس مواجه شد. از این رو ایران‌خودرو تصمیم گرفت تا پژو پارس را همچنان تولید کند اما مطابق جدول بالا، قیمت این خودرو نسبت به سال گذشته حدود ۲۰۰ میلیون تومان گران‌تر شده است.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *