شرایط فروش ون اینرودز به روش اقساطی اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]

بهمن موتور برای خرداد ۱۴۰۳، شرایط فروش ون اینرودز را به‌صورت اقساطی اعلام کرد. بخشنامه فروش اقساطی ون اینرودز از ساعت ۱۰ صبح شنبه نوزدهم خرداد ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۳۱ام خرداد در دسترس متقاضیان قرار دارد. متقاضیان برای ثبت‌نام و خرید ون اینرودز، باید به درگاه فروش اینترنتی محصولات بهمن موتور مراجعه کنند.

شرایط فروش ون اینرودز، خرداد ۱۴۰۳:

محصول رنگ قیمت پیش پرداخت مبلغ هر قسط تاریخ اولین چک نرخ تسهیلات سود انصراف جریمه تاخیر موعد تحویل
ون اینرودز سفید ۹۵۷,۲۸۵,۰۰۰ ۵۷۹,۰۲۸,۰۰۰ ۱۱,۱۲۸,۸۳۰ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ۲۳% ۱۷.۵% سالیانه ۲.۵% ماهیانه هفته سوم مرداد ۱۴۰۳

ون اینرودز محصول جدید بهمن موتور در حوزه خودروهای کار و تجاری است که سال ۱۴۰۰ و در دوران همه‌گیری کرونا رونمایی شد. اینرودز درواقع یک ون از زیرمجموعه دانگ‌فنگ است و با نام دانگ فنگ C35 یا دانگ‌فنگ سوکون سری C شناخته می‌شود. این ون در نسخه‌های مختلف به تولید رسیده است و هم‌اکنون شاهد عرضه نسخه باری آن به بازار کشورمان هستیم. این خودرو به‌تدریج جایگزین محصولات خانواده کارا شده است.

قدرت ون اینرودز توسط پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی تامین می‌شود. حداکثر راندمان این پیشرانه، ۱۰۴ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت را در ون اینرودز برعهده دارد. این ون یک خودرو دیفرانسیل عقب به حساب می‌آید. مصرف سوخت ترکیبی ون اینرودز ۷.۶ لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است و حداکثر سرعت آن نیز ۱۴۰ کیلومتربرساعت خواهد بود. امکانات ون اینرودز شامل موارد زیر هستند:

ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب مجهز به سیستم ترمز ضدقفل یا ABS، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر ۹ اینچی، سیستم پایش فشار باد تایرها یا TPMS، کیسه هوای راننده و سرنشین، دوربین عقب، چراغ‌های روشنایی در روز و سیستم تهویه مطبوع.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *