شرایط فروش نیسان وانت تک‌سوز از سوی زامیاد اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]

شرکت زامیاد شرایط فروش نیسان وانت تک‌سوز را برای خردادماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. شرایط فروش زامیاد از ساعت ۱۰ صبح شنبه دوازدهم خرداد ۱۴۰۳ برقرار خواهد شد. این بخشنامه تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان باقی خواهد ماند. ثبت‌نام و فروش خودروها در شرایط فروش وانت نیسان تک‌سوز، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا انجام خواهد گرفت.

شرایط فروش نیسان وانت تک‌سوز، خرداد ۱۴۰۳:

نوع خودرو مبلغ خودرو رنگ موعد تحویل
نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال ۵۸۴,۷۰۰,۰۰۰ آبی ۳۰ روزه
نیسان تک‌سوز آپشنال ۵۷۹,۰۰۰,۰۰۰
نیسان تک‌سوز آپشنال هیدرولیک ۵۹۶,۱۰۰,۰۰۰

مدتی پیش رئیس سازمان استاندارد اعلام کرد که به‌زودی تولید وانت نیسان و کامیون بنز ایران‌خودرو دیزل متوقف می‌شود. درصورتی‌که این گفته‌ها به واقعیت بپیوندند، آخرین عرضه‌ها از وانت نیسان معروف را درحال‌حاضر شاهد هستیم. همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، این خودرو همچنان با رنگ سنتی و مشهور آن یعنی آبی به تولید می‌رسد. همانند بسیاری دیگر از بخشنامه‌های فروش زامیاد، نسخه محبوب وانت نیسان یعنی تیپ دوگانه‌سوز نیز در این شرایط عرضه نشده است. بنابراین مالکان باید پس از تحویل گرفتن خودرو، خودشان نسبت به نصب تجهیزات دوگانه‌سوز روی خودرو اقدام کنند.

وانت نیسان در طول ۵ دهه با پیشرانه‌های مختلفی به تولید رسیده است که درحال‌حاضر با پیشرانه ۲.۴ لیتری M24‌ عرضه می‌شود. نسخه پلاس این پیشرانه در سال ۱۳۹۷ معرفی شد که در جدول پیش‌فروش نیز حضور دارد. نسخه پلاس پیشرانه M24 با ارتقا در سیستم خروجی، استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کرده است. وانت نیسان یکی از معدود خودروهای سبک کشور است که همچنان بدون کیسه هوا برای راننده و سرنشین به تولید می‌رسد. این خودرو پنجاهمین سالگرد حضور خود در ایران را در سال ۱۳۹۹ جشن گرفت. عرضه این وانت به بازار ایران از سال ۱۳۴۹ آغاز شده است و از دهه ۱۳۶۰ تاکنون در زامیاد مونتاژ می‌شود.

همچنین بخوانید: سازمان استاندارد: تولید کامیون بنز مایلر و وانت نیسان امسال متوقف می‌شود

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *