شرایط فروش آریزو ۵ برای عید غدیر اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

مدیران‌خودرو قصد دارد تا به مناسبت عید غدیر، دو محصول ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ پرو دنده‌ای و آریزو ۵ اسپرت FL را به متقاضیان عرضه کند. بخشنامه فروش آریزو ۵ از نوع نقد و اقساط است، در حالی که ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای تنها به صورت نقدی عرضه می‌شود. شرایط فروش مدیران‌خودرو برای عید غدیر، از ساعت ۱۶ دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ در نمایندگی‌های این شرکت فعال شده است.

شرایط فروش آریزو ۵ اسپرت فیس‌لیفت، تیر ۱۴۰۳:

خودرو قیمت(غیرقطعی) روش عرضه درصد پیش پرداخت مبلغ پیش پرداخت (تومان) تعداد اقساط
آریزو ۵ FL ۱,۱۰۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان نقد و اقساط ۵۰% ۵۲۶,۰۰۰,۰۰۰ یک الی پنج ساله (۱۲ ماهه الی ۶۰ ماهه)
۶۰% ۶۳۱,۶۸۰,۰۰۰
۷۰% ۷۶۷,۲۰۰,۰۰۰
۸۰% ۸۷۶,۸۰۰,۰۰۰

زیر کاپوت آریزو ۵ اسپرت همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر سابق قرار دارد که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه در طیف وسیعی از خودروهای ام وی ام و فونیکس نصب شده است. آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و ام وی ام X55 پرو برخی از خودروهای مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر هستند.

گیربکس اتوماتیک CVT وظیفه ارسال قدرت به چرخ‌های جلو را در آریزو ۵ اسپرت برعهده دارد. این گیربکس به صورت مصنوعی ۹ دنده را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این گیربکس از نسل جدید جعبه دنده‌های چری است و در محصولات مختلف این برند از ام وی ام X22 پرو تا تیگو ۷ پرو مورد استفاده قرار گرفته است. گیربکس اتوماتیک و جدید چری عملکرد بهتری در مقایسه با گیربکس‌های CVT پیشین این شرکت دارد.

دیگر خودرو عرضه شده در این بخشنامه، ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای است. مدیران‌خودرو این کراس‌اوور را تنها به صورت نقدی می‌فروشد. قیمت این خودرو نیز غیرقطعی است و امکان دارد در زمان تحویل، رقم متفاوتی به عنوان قیمت خودرو به خریدار اعلام شود. قیمت ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای در حال حاضر، معادل ۷۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها