سم لیک به حضور Remedy در Summer Game Fest اشاره کرده است

اشاره به این موضوع را می‌توان به بسته‌الحاقی Alan Wake 2 یا انتشار اطلاعاتی از Max Payne مرتبط دانست.

با نزدیک شدن به رویداد Summer Game Fest، هیجان پیرامون آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است. تعداد زیادی نمایش برای این رویداد به رهبری جف کیلی (Geoff Keighley)، برنامه‌ریزی شده و قرار است تا در تاریخ ۷ ژوئن، در تالار YouTube در لس آنجلس برگزار شود.

هر چند همه ماجرا به همین حا ختم نمی‌شود. به‌نظر می‌رسد سم لیک (Sam Lake) به حضور Remedy در رویداد مذکور اشاره کرده است. در واقع، سم لیک به پست جف کیلی در توییتر واکنشی نشان داده است. در قلمرو تیزرها، ایموجی که سم لیک از آن‌ها استفاده کرد، مطمئنا معنای خاص خودش را دارد.

چندین تفسیر احتمالی را برای حضور سم لیک در رویداد Summer Game Fest می‌توان در نظر گرفت. شرکت Remedy حتی اگر پروژه Kestrel را کنار گذاشته باشد، همچنان آثار زیادی را در دست توسعه دارد و احتمال رونمایی از آن‌ها نیز شدت گرفته است.

برای مثال می‌توان به دو بسته‌الحاقی داستانی برای بازی Alan Wake 2 اشاره کرد که نهایتا در دسترس قرار بگیرند. ممکن است یک بسته‌الحاقی مربوط به Night Spring یا Lake House منتشر شود ولی جزئیات و تاریخ انتشاری از آن در دسترس نیست.

یا شاید بازی Alan Wake 2 به صورت فیزیکی منتشر شود. خرید این بازی تنها به صورت دیجیتالی امکان‌پذیر بود و روی کنسول ایکس باکس سری اس و دیگر دستگاه‌های دیجیتالی، به جای ۶۹.۹۹ دلار، با قیمت ۵۹.۹۹ دلار به فروش می‌رفت. پیش از این، اشاره شده بود که فروش بازی Alan Wake 2 نتوانسته هزینه ساخت خود را جبران کند. عرضه نسخه فیزیکی در قالب Ultimate Edition شاید بتواند فروش آن را افزایش دهد.

خارج از مبحث Alan Wake، شرکت Remedy در حال توسعه ریمیک Max Payne (1&2) است و ممکن است تیزری را پیرامون آن منتشر کند. فیلمبرداری این ریمیک به‌تازگی آغاز شد.

شرکت Remedy همچنین در حال کار روی دو پروژه مرتبط با دنیای Control است. یکی از آن‌ها بازی آنلاین در نظر گرفته شده و دیگری احتمالا نسخه شماره دار بعدی فرنچایز باشد. احتمالا بازی آنلاین مراحل توسعه بیشتری را طی کرده است ولی احتمال معرفی هر کدام از این دو پروژه وجود دارد.

شاید هم ناگهان خبر انتشار بازی Quantum Break روی کنسول پلی استیشن منتشر شود. هنوز هیچ چیز به طور واضح مشخص نیست و احتمال رونمایی از پروژه‌ای کاملا جدید یا حتی معرفی بازی Punisher از سوی این شرکت، وجود دارد.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *