سقوط امپراتوری در نخستین تریلر فیلم مورد انتظار Megalopolis

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره فرانسیس فورد کوپولا افسانه‌ای از نخستین تریلر فیلم جاه‌طلبانه خود تحت عنوان Megalopolis رونمایی کرده است.

یکی از مورد انتظارترین و جاه‌طلبانه‌ترین فیلم‌های سال‌های اخیر سینمای هالیوود به ساخته مرد بزرگ و افسانه‌ای یعنی فرانسیس فورد کوپولا به نام Megalopolis (مگالوپولیس) مربوط می‌شود که روایتی علمی تخیلی و حماسی را با حضور بازیگران شناخته شده‌ای نظیر آدام درایور، لارنس فیشبرن، آبری پلازا، شیا لابوف، داستین هافمن و جیانکارلو اسپوزیتو ترتیب داده و حال امروز نخستین تریلر از آن منتشر شده است.

فیلم Megalopolis که فرانسیس فورد کوپولا در ادعایی قابل توجه، آن را بهترین ساخته‌ای خطاب کرده که افتخار هدایت آن را بر عهده داشته، در روز ۵شنبه برای نخستین‌بار به لطف برگزاری جشنواره کن به نمایش در خواهد آمد. اثری که از دهه ۱۹۸۰ میلادی تا به امروز برنامه ساخت آن مطرح بوده و بالاخره خالق ۳گانه پدرخوانده با بودجه‌ شخصی ۱۲۰ میلیون دلاری موفق گشته تا آن را برای اکران در سینماهای جهان مهیا نماید.

این فیلم حماسی و جاه‌طلبانه ما را به آینده شهر نیویورک کشور آمریکا می‌برد. شهری که میزبان به وقوع پیوستن تغییرات قابل توجهی بوده و می‌تواند سرنوشت بشریت را برای همیشه دگرگون نماید. در ادامه می‌توانید نخستین تریلر منتشر شده از آن را مشاهده نمایید.

در حال حاضر تاریخ اکرانی برای فیلم Megalopolis اعلام نشده و تنها می‌دانیم که پس از نمایش در جشنواره کن، فرانسیس فورد کوپولا زمان اکران عمومی آن را اعلام خواهد کرد که احتمالاً برای ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه ریزی شده است.

منبع: ورایتی

ÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔ

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *