تیزر تریلر استاپ‌موشن Memoir of a Snail

به تازگی تریلر جدیدترین اثر آدام الیوت، خالق استاپ‌موشن تحسین‌شده‌ی Mary and Max، به نام Memoir of a Snail منتشر شده است.

استاپ‌موشن Memoir of a Snail (سرگذشت یک حلزون) به غم و نحوه‌ی برخورد انسان با آن، به منظور عبور از سختی‌ها و ساختن راهی رو به جلو می‌پردازد.

تریلر این اثر با یک لحظه‌ی شاد و درست اندکی پیش از رخدادن یک تراژدی آغاز می‌شود. گریس و گیلبرت پودل به همراه پدرشان در حال وقت‌گذرانی و شادی هستند؛ اما تنها مدتی بعد، گریس به اجبار عازم سفری می‌شود که تنها گذرگاه‌های آن رنج، غم و اضطراب هستند. با این حال او خوشاوندان و دوستان بسیاری دارد که در طی این رخدادها مرهمی بر رخم‌هایش هستند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این اثر را در بخش زیر تماشا یا دانلود کنید.

در خلاصه‌ی داستان رسمی این اثر آمده است:

گریس پودل یک دختر تنها است که به نگهداری از حلزون‌ها علاقه دارد و عاشق مطالعه و کتاب خواندن است. در نوجوانی، او از برادر تندخویش جدا می‌شود و این اتفاق زمینه‌ی سقوط گریس را به سیاه‌چاله‌ای از ترس و اضطراب فراهم می‌آورد. علی‌رغم تمام سختی‌هایی که پیش پای گریس قرار می‌گیرد؛ امید او به زندگی باری دیگر با ملاقات و دوستی با زنی میان‌سال به نام پینکی که بسیار پرانرژی و سرشار از شوق به زندگی است، احیا می‌شود.

استاپ‌موشن Memoir of a Snail به کارگردانی و نویسندگی آدام الیوت خالق اثر تحسین‌شده‌ی Mary and Max خلق شده است. از صداپیشگان این اثر می‌توان به سارا اسنوک، جک ویور و کدی اسمیت-مک‌فی اشاره کرد.

هنوز تاریخ اکران جهانی استاپ‌موشن Memoir of a Snail مشخص نشده است؛ با این حال این اثر در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) در سینماهای استرالیا به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

پروفسور بی سواد

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *