تریلر فصل پایانی سریال The Umbrella Academy

به تازگی سرویس نتفلیکس تریلر چهارمین فصل سریال The Umbrella Academy که پرونده‌ی این سری ابرقهرمانی محبوب را می‌بندد، منتشر کرده است.

پیش‌تر بازیگر نقش بن هارگریو، یعنی جاستین اچ. مین از رضایت خود از پایان‌بندی این سری خبر داده بود و گفته بود که فصل پایانی این اثر به تمام سوالات طرفداران پاسخ خواهد داد. مین در اینباره گفته است:

این فصل بسیار احساسی بود و ما بسیار قدردان این فرصت هستیم که توانستیم داستان این اثر را به شکل مناسبی به پایان برسانیم. متأسفانه بسیاری از سریال‌ها پیش از آنکه داستان خود را کامل کنند کنسل می‌شوند؛ اما ما می‌دانستیم که این فصل پایان کار ما خواهد بود و بنابرین شورانر و نویسندگان ما این فرصت را داشتند تا تمام خطوط داستانی را به یک جمع‌بندی مناسب برسانند.

این برای ما یک فرصت خارق‌العاده بود تا با شخصیت‌هایمان، کارگردانانمان و تمام دوستانی که در طی این چهار فصل پیدا کرده بودیم خداحافظی کنیم. من می‌دانم که در طول فصل‌های گذشته برای بینندگان سئوالات بسیاری ایجاد شده بود و من احساس می‌کنم که برای تمام آن‌ها در این فصل پاسخی تدارک دیده شده است.

این حس یک جمع‌بندی واقعی را به من می‌دهد و من برای طرفدارانی که پس از این مدت طولانی قرار است تا پاسخ سئوالات خود را دریافت کنند بسیار هیجان‌زده هستم.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این اثر را در بخش زیر تماشا کنید.

سریال The Umbrella Academy روایتگر داستان یک خانواده‌ی غیرمعمول با قدرت‌های ابرقهرمانی است که گرد هم می‌آیند تا معمای مرگ پدرشان را حل کنند و با خطر قریب‌الوقوع ایجاد شرایط آخرالزمانی به مقابله بپردازند.

سریال The Umbrella Academy توسط استیو بلکمن و بر اساس کمیکی به همین نام اثر جرارد وی و گابریل با، خلق شده است. فیلمنامه‌ی این اثر توسط جرمی اسلیتر توسعه یافته است. از بازیگران سریال The Umbrella Academy می‌توان به الیوت پیج، تام هاپر و آیدان گلگر اشاره کرد.

فصل چهارم سریال The Umbrella Academy دارای شش قسمت خواهد بود و از این حیث کوتاه‌ترین فصل این سری به شمار می‌آید. فصل پایانی سریال The Umbrella Academy در تاریخ ۸ اوت ۲۰۲۴ (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) در روی سرویس نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: cbr

Maxwellپروفسور بی سواد

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *