بخشنامه پیش‌فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک منتشر شد [تیر ۱۴۰۳]

ایران‌خودرو بخشنامه پیش‌فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک را برای تیرماه ۱۴۰۳ منتشر کرد. براساس این بخشنامه، فرصتی برای متقاضیان خرید پژو ۲۰۷ اتوماتیک در قالب سامانه یکپارچه فراهم شده است تا این خودرو را پیش‌خرید کنند.

توضیحات بخشنامه ایران‌خودرو:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) برای متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

برنامه پیش‌فروش‌های ارائه‌شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت است. درصورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود. 

درصورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت، مابه‌التفاوت برعهده خریدار خواهد بود.

براساس اعلام ایران‌خودرو، ظرفیت خودروهای موجود در این بخشنامه محدود است. متقاضیان می‌توانند تا ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir وجه را واریز کنند. ایران‌خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه، پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کرده است. پس از ارسال پیامک، بخشنامه پیش‌فروش پژو ۲۰۷ روی سایت ایران‌خودرو فعال شده است.

شرایط پیش‌فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تیر ۱۴۰۳:

خودرو اولویت نوع فروش موعد تحویل مبلغ قابل واریز
پژو ۲۰۷ اتوماتیک تابستان ۱۴۰۳ پیش‌فروش بهمن ۱۴۰۳ ۳,۰۴۹,۶۷۵,۰۰۰
اسفند ۱۴۰۳ ۲,۷۴۴,۷۰۷,۰۰۰

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما براساس مبالغ اعلام‌شده در بخشنامه پیش‌فروش، حدود ۶۱۰ میلیون تومان در زمان فعلی برآورد می‌شود. بدیهی است تا بهمن ۱۴۰۳ و زمان تکمیل وجه محصولات، امکان افزایش قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک وجود دارد. البته این رقم مربوط به نرخ رسمی کارخانه است. برای خرید پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از بازار آزاد، باید مبلغ ۹۸۰ میلیون تومان پرداخت کنید. به‌عبارتی، خرید این خودرو از کارخانه و فروش آن در بازار آزاد، سود ۳۷۰ میلیون تومانی نصیب مالکان آن می‌کند. محبوبیت بسیار زیاد پژو ۲۰۷ در بازار آزاد و نبود گزینه‌های جایگزین، باعث شده است اختلاف قیمت این خودرو در بازار و کارخانه چشمگیر باشد. این اختلاف قیمت پس از توقف تولید پژو ۲۰۶ بیشتر هم شد.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها