استودیوی Shift Up با بازی Stellar Blade به موفقیت زیادی دست پیدا کرد. نه تنها فروش بازی مذکور از یک میلیون نسخه فراتر رفت، بلکه نمرهای عالی در متاکریتیک داشت و باعث شد تا استودیو به شهرتی جهانی برسد.
ناگفته نماند که استودیوی Shift Up موفقیت مالی فوقالعادهای را در نتیجه انتشار اولین بازی بزرگ خود کسب کرد. پس از افزایش قابل توجه سهام، حالا تیم سازنده گفته که در سه ماهۀ دوم ۲۰۲۴ درآمدزایی بیسابقهای را تجربه کرده است.
بر اساس آخرین گزارش مالی، رشد ۶۵.۴ درصدی درآمد سالانه استودیو تایید میشود. همچنین در طول سه ماهۀ دوم، ۴۸ میلیون دلار کسب کرده است.
موفقیت Stellar Blade به طرز قابل توجهای به این دستاورد کمک کرد و سود عملیاتی را به ۳۳.۱ میلیون رساند، که نسبت به سال قبل ۴۹ درصد افزایش داشته است. سود خالص نیز ۵ درصد افزایش یافت.
در حالی که استودیوی Shift Up پیش از این در صنعت بازیهای موبایل پیشرفت کرده بود، تقریباً ۶۰ درصد از درآمد سه ماهۀ پیشین مربوط به بازی Goddess of Victory: Nikke میشد. Stellar Blade از زمان عرضه، به تنهایی ۱۹ میلیون دلار از درآمد استودیو را تامین کرده است.
باید یادآوری کرد که Shift Up هنوز نسخۀ PC بازی مذکور را منتشر نکرده و تنها با عرضۀ نسخۀ پلی استیشن ۵ بازی به چنین آماری دست یافت.
تیم سازنده هماکنون در تلاش است تا پورت نسخۀ PC آماده شود و همچنین، در نظر دارد تا محتوای اضافۀ بیشتری برای بازی منتشر کند. با توجه به موفقیت تجاری Stellar Blade، بعید نیست که شاهد دنبالۀ بازی باشیم.
به غیر از استودیوی Shift Up، سازندگان Lies of P نیز به موفقیتهای مشابهای رسیدند. هر دو استودیو تاثیر قابل توجهای بر صنعت بازی کره داشتند و دیگر توسعهدهندگان را تشویق به ساخت عناوین AAA باکیفیت میکنند.