آیتم‌های Scadurtree در Elden Ring: Shadow of the Erdtree آسیب را کاهش می‌دهند

البته، تمام ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود و باید گفت، آیتم‌هایی با نام Revered Spirit Ash Blessings در سرزمین سایه وجود دارند که آسیب وارد شده از سوی همراهان شما را افزایش خواهند داد. به‌نظر می‌رسد که راهی نوین برای تقویت همراهان و مقابله با چالش‌های Elden Ring: Shadow of the Erdtree فراهم شده است.

چیزی به عرضه Elden Ring: Shadow of the Erdtree نمانده است و نقدهای اولیه و منتقدان، به سختی این بازی اشاره کرده‌اند. هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان مشهور بازی Elden Ring، از مکانیک‌های جدیدی صحبت کرده بود که فقط در بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree عمل خواهند کرد. حالا رسانه IGN، جزئیاتی را در این باره منتشر کرده است.

آیتم‌های Scadurtree در منطقه جدید بازی پراکنده شده‌اند که با کاوش آن‌ها را پیدا خواهید کرد. استفاده از Scadurtree در نقاط Site of Grace باعث کاهش آسیب دشمنان خواهد شد. همچنین Revered Spirit Ash Blessings آسیب وارد شده از سوی همراهان شما را افزایش خواهد داد. به این صورت با دشمنان سرسخت منطقه جدید، مقابله می‌کنید.

در عین حال که مکانیک‌های جذابی به‌نظر می‌رسند، انتظار نداشته باشید که شکست ناپذیر شوید. همچنین Scadurtree احتمالا ربطی به Erdtree پیدا خواهد کرد و باید منتظر روایتی جذاب و نقش پررنگ Erdtree باشیم.

بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳)، برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه می‌شود. همچنین اخیرا، اطلاعاتی از دانجن‌های بازی منتشر شد.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *