شرایط فروش جک J7‌ برقی اعلام شد [مهر ۱۴۰۳]

کرمان‌موتور برای مهرماه ۱۴۰۳، شرایط فروش جک J7‌ برقی را اعلام کرد. این خودرو به روش نقد و اقساط فروخته می‌شود. مشتریان می‌توانند این خودرو را به‌صورت اقساطی خریداری کنند و بخشی از قیمت آن را در اقساط ۱۲ یا ۲۴ ماهه (یک یا دوساله) بپردازند. در جدول زیر شرایط فروش این خودرو را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش جک J7‌ برقی، مهر ۱۴۰۳: (ارقام به تومان هستند)

خودرو قیمت پیش‌پرداخت تعداد اقساط مبلغ اقساط
KMC EJ7 ۱.۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تک‌مرحله‌ای: ۱۲ (۴ چک) ۹۱.۲۲۵.۶۰۰
۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۴ (۸ چک) ۵۲.۶۴۱.۸۰۰
سه‌مرحله‌ای: ۱۲ (۴ چک) ۹۲.۲۵۵.۰۰۰
مرحله اول:
۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
مرحله دوم:
۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۴ (۸ چک) ۵۳.۷۱۸.۰۰۰
مرحله سوم:
۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰

موعد تحویل خودروها در این شرایط فروش ۶۰ روز کاری اعلام شده است. تنها رنگ موجود در شرایط فروش جک J7‌ برقی نیز مشکی است. همچنین جریمه تأخیر در تحویل خودرو ۳ درصد ماهیانه محاسبه خواهد شد. سند خودروها نیز تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند. تاریخ اولین چک اقساط ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است. همچنین قیمت بیمه بدنه به مبلغ پیش‌پرداخت خودروها اضافه خواهد شد. کارت شارژ با موجودی ۵ میلیون تومان معادل ۳۰ هزار کیلومتر پیمایش رایگان به خریداران این خودرو اهدا خواهد شد. اقساط این خودرو به‌صورت چک‌هایی با فاصله زمانی سه‌ ماه یک بار از مشتریان دریافت خواهند شد.

نگاهی به مشخصات KMC EJ7

KMC EJ7 هم‌اندازه کی ام سی J7‌ است اما به‌دلیل قرارگیری پکیج باتری‌ها،‌ این خودرو وزن بیشتری دارد که معادل ۱.۶۵ تن است. شتاب صفرتاصد این خودرو الکتریکی ۷.۶ ثانیه اعلام شده است. تک‌موتور الکتریکی این خودرو روی محور جلو آن قرار دارد که حداکثر ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه‌دنده تک‌سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلوی این خودرو را برعهده دارد.

پکیج باتری از لیتیوم آهن فسفات وظیفه تأمین انرژی جک J7‌ برقی را برعهده دارد. این پکیج باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعت ظرفیت دارد و از نوع آب خنک است؛ بنابراین در شرایط آب‌وهوایی مختلف پایدار باقی خواهد ماند. این باتری با یک بار شارژ حدود ۴۰۰ کیلومتر برد دارد. پکیج باتری‌ تاکسی برقی کرمان موتور از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در ۴۵ دقیقه،‌ ظرفیت آن را از ۲۰ به ۸۰ درصد برساند. شارژ کامل این باتری‌ها با برق خانگی نیز ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها