قیمت حواله ری‌را در بازار چقدر است؟ [شهریور ۱۴۰۳]

با پایان مرحله جدید ثبت‌نام ایران‌خودرو و مشخص شدن برندگان، بسیاری از آن‌ها حواله‌های خود را در بازار آزاد فروختند؛ در نتیجه این اقدام قیمت حواله ری‌را که محصول جدید این شرکت است، نیز مشخص شد. البته باید خاطرنشان کنیم که  فروش حواله خودرو کاری غیرقانونی است و درصورت خرید حواله و کلاهبرداری از شما، مسئولیت تمامی امور به عهده خودتان خواهد بود.

ایکو ری‌را محصول جدید ایران‌خودرو برای بازار ایران به حساب می‌آید که می‌توان آن را پژو ۲۰۰۸ ایرانیزه نامید. ایران‌خودرو این خودرو را با قیمت قطعی یک‌میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان به گروه نخست متقاضیان عرضه کرده است. البته به نظر می‌رسد بسیاری از افرادی که برای خرید ری‌را ثبت‌نام کرده بودند، قصد خرید این خودرو را ندارند.

با جست‌وجو در پلتفرم‌های آنلاین ثبت آگهی خریدوفروش خودرو، می‌توانید نرخ‌های متفاوت حواله ری‌را را مشاهده کنید. نخستین گروه برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو مبلغی بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان را به‌عنوان قیمت حواله ری‌را اعلام کرده‌اند؛ بنابراین با احتساب قیمت نهایی ری‌را، باید حدود ۱.۵ میلیارد تومان برای خرید این کراس‌اوور ایرانی پرداخت کنید. با این سطح از بودجه، می‌توانید کراس‌اوورهای مونتاژی چینی نظیر KMC X5، KMC A5، MVM X55 Pro یا هایما S7 را در نسخه‌های صفرکیلومتر و کم‌کارکرد از بازار آزاد بخرید.

جدول قیمت حواله ری‌را در بازار، شهریور ۱۴۰۳:

مدل رنگ قیمت حواله
۱۴۰۳ مشکی ۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۴۰۳ سفید ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۴۰۳ مشکی ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۴۰۳ سفید ۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۴۰۳ نقره‌ای ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰

ایکو ریرا به نسخه توربوشارژر موتور EF7‌ مجهز خواهد بود که پس از بهینه‌سازی، EFP‌ یا EF‌ پلاس نام گرفته است. این پیشرانه در دنا جوانان نیز استفاده می‌شود و حداکثر راندمان آن ۱۶۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود. جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک مشترک با دنا پلاس و تارا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در ایکو ریرا برعهده دارد.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها