نسل جدید نیسان پاترول در چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) رونمایی خواهد شد. با این حال پیش از رونمایی رسمی، نیسان کمپین تبلیغاتی را برای این خودرو راهاندازی کرده است. براساس آنچه نیسان تاکنون از نسل جدید پاترول منتشر کرده است، این خودرو دیگر با موتور V8 عرضه نخواهد شد و به جای آن موتور V6 با توربوشارژر دوقلو خواهد داشت. باید به این موضوع اشاره کنیم که نیسان پاترول با نام نیسان آرمادا در ایالاتمتحده عرضه خواهد شد. با این حال بازار اصلی پاترول همانند گذشته، خاورمیانه است.
نیسان پاترول از سالها پیش تاکنون، رقیب تویوتا لندکروزر بوده است. تویوتا لندکروزر مدتی پیش با تغییر نسل همراه شد و موتور V8 خود را از دست داد. نیسان پاترول نیز در نسل جدید خود، فاقد موتور V8 خواهد بود. موتورهای هشت سیلندر حجیم و تنفس طبیعی برای مدتها نمادی از خودروهای آفرود ژاپنی بودهاند که اکنون شاهد حذف آنها از این خودروها هستیم.
آنچه تاکنون از نیسان پاترول ۲۰۲۵ معرفی شده است
نیسان تاکنون جلوپنجره، چراغهای عقب، رینگهای آلیاژی ۲۲ اینچی و پیشرانه V6 با توربوشارژر دوقلو آفرودر جدیدش را رونمایی کرده است. نسل جدید پاترول همانند نسل قبلی، براساس شاسی نردبانی مشترک با اینفینیتی QX80 به تولید خواهد رسید. این دو خودرو ابعاد و وزن یکسانی خواهند داشت اما پاترول جدید طراحی ظاهری جدیدی در بخش جلو و عقب دارد. به عنوان مثال جلوپنجره V شکل نیسان اکنون ظاهر متفاوتی دارد و ساختار لانه زنبوری زیر آن قرار گرفته است. چراغهای LED افقی نیز به جلوپنجره این خودرو متصل شدهاند.
پیشرانه نسل جدید نیسان پاترول، موتور ۳.۵ لیتری V6 با توربوشارژر دوقلو است که اکنون در اینفینیتی QX80 مورد استفاده قرار میگیرد. با وجود سیلندرهای کمتر، نیسان قول داده است که این خودرو از نظر عملکرد، شتاب و قدرت بهتر از موتور قبلی خواهد بود. حداکثر راندمان این پیشرانه ۴۵۰ اسببخار قدرت و ۶۹۹ نیوتنمتر گشتاور است. این پیشرانه به همراه گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد. نسل فعلی نیسان پاترول از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور دارد و دو فیسلیفت را در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ تجربه کرده است. تغییر نسل این خودرو به آفرودر نیسان کمک میکند تا قابلیت رقابت با تویوتا لندکروزر J300 را داشته باشد.