تصاویر جدید GTA 6 ممکن است در ماه آگوست منتشر شوند

گزارش مالی جدید Take-Two Interactive در ماه آینده ارائه خواهد شد و این ناشر ممکن است پیش از آن تصاویر جدیدی از GTA 6 را به اشتراک بگذارد.

از زمان انتشار تریلر معرفی GTA 6 در اواخر سال گذشته میلادی، بحث‌ها و صحبت‌های زیادی در مورد آن انجام شده است. این تریلر توانست در یوتیوب چندین رکورد را جابه‌جا کند و از سوی دیگر، جدول زمانی و سابقه راکستار (Rockstar) نشان می‌دهد که تریلر بعدی عنوان مذکور ممکن است پیش از پایان سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

جدا از تریلر، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که تصاویر جدید این بازی در ماه آگوست نمایش داده شود. Take-Two قرار است در ماه آینده گزارش مالی خود را ارائه کند و طرفداران دلایلی برای این باور دارند که قبل از ارائه این گزارش، اطلاعاتی از GTA 6 ارائه خواهد شد.

اخیراً در Reddit، طرفداران در خصوص گزارش مالی بعدی Take-Two بحث و گفتگو کرده‌اند. این گزارش مالی که برای تاریخ ۸ آگوست برنامه‌ریزی شده است، جزئیات مهمی از جمله آمار فروش جدید عناوین GTA 5 و Red Dead Redemption 2 را نشان می‌دهد. این ناشر در آخرین گزارش مالی خود عرضه GTA 6 در پاییز ۲۰۲۵ را تأیید کرد. طرفداران معتقدند که با توجه به روند و سابقه گذشته این ناشر، گزارش مالی بعدی باید شامل تصاویری از نسخه بعدی GTA باشد.

برخی دیگر نیز با این موضوع موافق هستند و می‌گوید که زمان کافی برای اشتراک گذاری اطلاعات جدید در مورد GTA 6 از گذشته است. نکته جالب این است که فاصله مشابهی بین اولین تریلر GTA 5 و انتشار تصاویر جدید وجود داشت. تریلر معرفی در نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد و تصاویر جدید آن ۸ ماه بعد در ماه جولای ارائه شدند. به طور کلی به نظر می‌رسد طرفداران دلایل محکمی برای این باور دارند که تصاویر جدید GTA 6 در ماه آینده نمایش داده می‌شوند.

با این حال، فعلاً نمی‌توان صحت این اطلاعات را به طور کامل تایید کرد. کمپین بازاریابی راکستار غیرقابل پیش‌بینی است و این احتمال نیز وجود دارد که GTA 6 در ماه آینده هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی دریافت نکند.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها