شایعه: لیون و جیل دو پروتاگونیست Resident Evil 9 هستند + احتمال وجود عناصر کوآپ

اندی (Andi) از Screenfire Germany، اینسایدر معتبر آلمانی، به تازگی مدعی شده است که دو شخصیت شناخته شده لیون و جیل، به عنوان پروتاگونیست‌های بازی در Resident Evil 9 حضور دارند. این موضوع بر خلاف شایعات قبلی است که بر اساس آن‌ها، لیون به عنوان تنها شخصیت قابل بازی معرفی شده بود. دیگر جزئیات منتشر شده از این عنوان، به وجود عناصر کوآپ در آن اشاره دارند.

ظاهرا قرار بود این عنوان یک اثر کوآپ باشد، اما توسعه‌دهندگان پس از دیدن موفقیت Resident Evil 9 و ریمیک Resident Evil 4، به حالت تک نفره روی آوردند. اندی مشخص نکرد که هنوز هم آلمان‌های کوآپ سری در این عنوان وجود داشته باشند. اینسایدر مذکور همچنین شایعات مربوط به جهان باز بودن این بازی را رد کرده است. بر اساس گفته‌های وی، این بازی از عناصر بازی‌های جهان باز به همان شکلی که در RE Village و ریمیک RE4 استفاده شده بود، بهره‌مند خواهد بود.

شرکت Capcom می‌خواهد بازی RE9 را در حالت سوم شخص منتشر کند و بعدا به سراغ عرضه حالت اول شخص برود. اطلاعات دیگری نیز، از آینده فرنچایز Resident Evil فاش شده‌اند. در حال حاضر، جامعه طرفداران بازی مطمئن نیستند که کدام شایعه را باور کنند. بسیاری از بازیکنان در عین حال که هیجان‌زده هستند اما نگرانی خود را ابراز می‌کنند. بر اساس شایعات، عرضه این بازی تا اواخر ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ به تعویق افتاده است.

باید چنین جزئیاتی را با کمی تردید در نظر بگیریم چرا که Capcom، هنوز آن‌ها را تایید یا رد نکرده است. شاید Resident Evil 9 تجربه‌ای کاملا متفاوت از آن‌چه که تاکنون در تاریخ فرنچایز به تصویر کشیده شده است را ارائه دهد.

KILLER OF GODS

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها