توسعه سهم بازار کالا‌های ایرانی در کشور‌های هدف صادراتی

معاون وزیر صمت با اشاره به ظرفیت‌های مختلف کشور در حوزه تجارت خارجی خواستار مطالعه دقیق بازار‌های صادراتی شد.

کد خبر : ۱۷۶۲۷۰

به گزارش ایبنا از سازمان توسعه تجارت، محمد علی دهقان دهنوی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های هدف صادراتی به ظرفیت‌های مختلف کشور در حوزه تجارت خارجی، بر رصد بازار و توسعه سهم بازار کالا‌های ایرانی در کشور‌های هدف صادراتی تاکید کرد.

دهقان دهنوی بر توجه جدی به رویداد‌های مهم سایر کشور‌ها تاکید کرد و افزود: ایجاد ارتباط موثر و زمینه حضور فعالان تولید و تجارت در نمایشگاه‌ها و رویداد‌های کشور‌های هدف یکی از مهم‌ترین ماموریت رایزنان بازرگانی ایران است.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اثرگذاری اقدامات و برنامه‌ها را در توسعه واقعی تجارت ایران با سایر کشور‌ها را مهم دانست و گفت: توسعه ارتباطات و تعاملات و انجام اقدامات زمانی قابل قبول است که موثر و نتیجه بخش باشد، یعنی باید در نهایت به توسعه تجارت و ایجاد زمینه‌های جدید تجاری منجر شود.

وی یکی از ماموریت‌های مهم رایزنان بازرگانی را رفع موانع و مشکلات احتمالی بر سر راه تجارت دانست و اضافه کرد: پدید آوردن راه‌های جدید و ایده‌های نو برای توسعه تجارت و تعاملات تجاری از رویکرد‌های مهم در حوزه ماموریت رایزنان بازرگانی در سایر کشور‌ها است.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها