نگاهی به جزئیات شرایط فروش فونیکس در پاییز [مهر ۱۴۰۳]

مدیران‌خودرو در ابتدای هفته جاری، از آغاز فروش اقساطی برخی محصولاتش خبر داد. اکنون جزئیات شرایط فروش فونیکس با سه محصول اعلام شده است. در بخشنامه فروش مدیران‌خودرو برای مهر ۱۴۰۳، سه محصول آریزو ۶ پرو، آریزو ۸ و کراس‌اوور FX از سری محصولات فونیکس به مشتریان عرضه شده‌اند.

متقاضیان با ارائه پیش‌پرداخت ۵۰ الی ۸۰ درصدی، می‌توانند نسبت به خرید محصولات فونیکس اقدام کنند. مابقی قیمت خودرو نیز در قالب اقساط یک الی پنج‌ساله (۱۲ الی ۶۰ ماهه) از متقاضیان دریافت خواهد شد.

شرایط فروش فونیکس، مهر ۱۴۰۳: (ارقام به تومان هستند)

آریزو ۶ پرو

خودرو قیمت درصد پیش‌پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت اقساط
آریزو ۶ پرو ۱.۴۳۷.۰۰۰.۰۰۰ ۵۰% ۷۱۸.۵۰۰.۰۰۰ ۱۲ الی ۶۰ ماهه
۶۰% ۸۶۲.۲۰۰.۰۰۰
۷۰% ۱.۰۰۵.۹۰۰.۰۰۰
۸۰% ۱.۱۴۹.۶۰۰.۰۰۰

آریزو ۸

خودرو قیمت درصد پیش‌پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت اقساط
آریزو ۸ ۲.۱۸۹.۶۰۰.۰۰۰ ۵۰% ۱.۰۹۴.۸۰۰.۰۰۰ ۱۲ الی ۶۰ ماهه
۶۰% ۱.۳۱۶.۷۶۰.۰۰۰
۷۰%   ۱.۵۳۲.۷۲۰.۰۰۰  

شرایط فروش فونیکس FX

خودرو قیمت درصد پیش‌پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت اقساط
فونیکس FX ۱.۹۶۶.۷۰۰.۰۰۰ ۵۰%   ۹۸۳.۳۵۰.۰۰۰   ۱۲ الی ۶۰ ماهه
۷۰% ۱.۳۷۶.۶۹۰.۰۰۰
۸۰% ۱.۵۷۳.۳۶۰.۰۰۰

آریزو ۸ جدیدترین و گران‌ترین محصول عرضه‌شده در این بخشنامه فروش به حساب می‌آید. زیر کاپوت آریزو ۸، پیشرانه‌ای مشترک با تیگو ۸ پرومکس قرار دارد. این پیشرانه از نوع دولیتری توربوشارژر چهارسیلندر با تزریق مستقیم سوخت است که حداکثر ۲۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. عبارت ۳۹۰T نیز روی درب صندوق این خودرو حک شده است. بخش انتقال قدرت آریزو ۸ نیز با تیگو ۸ مشابهت دارد. گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه را در این خودرو می‌بینیم که در تیگو ۸ پرومکس نیز استفاده شده است.

امکانات این خودرو به شرح زیر هستند:

شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین عقب، رادار تغییر خط، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار برخورد از عقب، نور بالا اتوماتیک، رادار تصادف جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم تابلوخوان، سقف پانوراما به همراه سانروف، سیستم ورود و استارت بدون کلید، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو و عقب، سیستم تهویه‌مطبوع اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوا و دریچه برای ردیف عقب، سیستم صوتی سونی به همراه ۸ بلندگو با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی، درگاه USB ردیف عقب و جلو، شارژر وایرلس، نورپردازی داخلی، صندوق پران برقی و تنظیم برقی صندلی‌های جلو.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها