منتقدان ضد تنوع، برابری و شمول ما را آزار می‌دهند

مدیرعامل Sweet Baby اخیراً در مورد اینکه چگونه منتقدان ضد DEI (برابری، تنوع و شمول) کارمندان این شرکت را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و آن‌ها را به مشارکت اجباری متهم می‌کنند، صحبت کرده است.

Sweet Baby شرکتی است که نام آن عمدتاً با گسترش همکاری اجباری در بازی‌ها همراه بوده که این امر منجر به شکست بسیاری از پروژه‌های بزرگ و از دست رفتن سرمایه شده است.

در جریان فستیوال XOXO 2024، کیم بلیر (Kim Belair)، مدیر عامل Sweet Baby، پیرامون کمپین‌هایی صحبت کرد که علیه این شرکت به راه افتاده است. او اظهار داشت که کارمندان این شرکت مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و با تهدیدهای منتقدان ضد DEI مواجه می‌شوند.

مدیرعامل Sweet Baby: منتقدان ضد تنوع، برابری و شمول ما را آزار می‌دهند
یوبیسافت در ساخت Assassin’s Creed Shadows با Sweet Baby همکاری کرده است.

مدیر عامل Sweet Baby می‌گوید مردم فکر می‌کنند که این نهاد مسائل Woke را با زور و فشار به بازی‌ها تحمیل می‌کند. او افزود که این شرکت تنها شامل یک دسته از نویسندگان با استعداد است که می‌خواهند دیدگاه‌های متنوعی را کشف کنند که منجر به نوآوری در بازی‌های ویدیویی می‌شود.

از زمانی که این شرکت شروع به کار کرد، با واکنش‌های منفی مختلفی از جمله تهدید به مرگ و متهم شدن از سوی مردم به همکاری اجباری در بازی‌ها مواجه شده است. علی‌رغم صحبت‌های اخیر مدیرعامل Sweet Baby، اخیراً یکی از کارمندان آن گفته است که این شرکت می‌خواهد صنعت بازی را نابود کند. به دنبال واکنش‌ها و انتقادات وارد شده، این نهاد اخیراً نام شرکت‌هایی را که با آن‌ها همکاری می‌کند، در وبسایت خود حذف کرده است.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها