لیست جدید قیمت محصولات کرمان موتور منتشر شد [شهریور ۱۴۰۳]

لیست جدیدی از قیمت محصولات کرمان موتور با افزایش قابل‌توجه بهای این محصولات برای شهریورماه ۱۴۰۳ منتشر شده است. در این لیست قیمت شش محصول اعلام شده‌اند که بهای تمامی این محصولات با افزایش قابل‌توجه همراه شده است. البته قیمت پیکاپ محبوب و پرفروش این شرکت یعنی KMC T8 در لیست شهریورماه اعلام نشده است، بنابراین باید منتظر اعلام قیمت جدید این پیکاپ در آینده نزدیک باشیم.

لیست قیمت محصولات کرمان موتور، شهریور ۱۴۰۳:

خودرو قیمت قبل قیمت جدید میزان افزایش
جک J4 ۷۷۹,۱۰۰,۰۰۰ ۸۷۰,۵۴۰,۰۰۰ ۹۱,۴۴۰,۰۰۰
جک S3 ۹۳۰,۳۰۰,۰۰۰ ۱,۰۲۰,۳۰۰,۰۰۰ ۹۰,۰۰۰,۰۰۰
KMC J7 ۱,۳۴۲,۳۰۰,۰۰۰ ۱,۴۷۶,۳۰۰,۰۰۰ ۱۳۴,۰۰۰,۰۰۰
KMC X5 ۱,۳۸۷,۶۰۰,۰۰۰ ۱,۵۲۶,۶۰۰,۰۰۰ ۱۳۹,۰۰۰,۰۰۰
KMC A5 ۱,۲۸۶,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲۸,۵۰۰,۰۰۰
KMC T9 ۱,۹۷۹,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰

مطابق آن‌چه در جدول بالا می‌بینیم، قیمت پیکاپ تازه وارد کرمان‌موتور یعنی KMC T9 به میزان ۱۹۱ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. از ورود این خودرو به بازار تنها چندماه می‌گذرد اما در همین مدت کوتاه، بهای آن افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرده است. انتظار می‌رود افزایش قیمت KMC T9 در کارخانه، قیمت این محصول در بازار آزاد را نیز افزایش دهد.

یکی دیگر از محصولاتی که افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده، کراس‌اوور KMC X5 است. KMC X5 به‌عنوان سومین نسل از جک S5 در ایران شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد تاکنون مشتریان از آن استقبال مناسبی به عمل آورده‌اند. بااین‌حال در سری جدید عرضه این محصول، مشتریان باید KMC X5 را حدود ۱۴۰ میلیون تومان گران‌تر از قبل تهیه کنند. این خودرو رقیب نزدیک ام‌وی‌ام X55 پرو محسوب می‌شود و با عدم تولید آن خودرو، بیشتر از گذشته مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ارزان‌ترین خودروهای کرمان‌موتور یعنی جک J4 و جک S3 نیز افزایش قیمت قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. جک J4 اکنون حدود ۸۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در مقایسه با دو رقیب خود یعنی تارا اتوماتیک و شاهین اتوماتیک، بهای بسیار بیشتری دارد. جک S3 نیز بالاخره به محدوده بالای یک میلیارد تومان رسید تا از نظر قیمتی رقیب نزدیک ام‌وی‌ام X33 کراس باشد.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها