قیمت آریزو ۶ جی تی در بازار آزاد مشخص شد [شهریور ۱۴۰۳]

آریزو ۶ جی‌تی سدان جدید و اسپرت مدیران‌خودرو برای بازار ایران است که اکنون نخستین سری از آن تحویل مشتریان شده‌اند. برخی مشتریان این خودرو را برای فروش در بازار آگهی کرده‌اند؛ ازاین‌رو، قیمت آریزو ۶ جی تی در بازار مشخص شده است. البته این قیمت نرخ اولیه این خودرو تازه‌وارد است و در آینده باتوجه‌به میزان عرضه آریزو ۶ جی‌تی این نرخ تغییر خواهد کرد.

قیمت آریزو ۶ جی تی در بازار آزاد خودرو شهریور ۱۴۰۳، حدود یک‌میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان است. البته آگهی‌های مختلفی با قیمت بیشتر و کمتر از این نرخ نیز دیده می‌شوند. نسخه‌های تحویل‌شده این خودرو چندان متعدد نیستند و همچنان آریزو ۶ پرو اکثر آگهی‌های این خودرو را به خود اختصاص داده است.

قیمت آریزو ۶ جی تی در بازار آزاد، شهریور ۱۴۰۳:

مدل رنگ قیمت
۱۴۰۳ مشکی ۱.۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۴۰۳ مشکی ۱.۸۲۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۴۰۳ مشکی ۱.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۴۰۳ مشکی ۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰

آریزو ۶ جی تی و آریزو ۸ دو سدان جدید در خانواده محصولات فونیکس مدیران‌خودرو هستند. آریزو ۶ جی تی در جایگاهی بالاتر از آریزو ۶ پرو قرار می‌گیرد. طراحی این خودرو مشابه خودروهای لکسوس است و از نظر فنی از آریزو ۶ پرو بسیار قوی‌تر.

زیر کاپوت آریزو ۶ جی تی، پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر مشترک با فونیکس FX، تیگو ۸ پرو و تیگو ۷ پرومکس قرار دارد. این پیشرانه حداکثر ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه‌ تَر نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. انتقال قدرت در آریزو ۶ جی تی فقط به دیفرانسیل جلو انجام می‌شود. این خودرو با وزن ۱۳۴۴ کیلوگرمی، می‌تواند در ۶.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. حداکثر سرعت آریزو ۶ جی تی نیز ۲۲۰ کیلومتربرساعت اعلام شده است.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها