عصبانیت تهیه‌کنن از خروج واکین فینیکس از فیلم جدیدش- گیمفا

واکین فینیکس تنها چند روز مانده به شروع تولید فیلم جدیدش تصمیم گرفت تا از این اثر سینمایی کناره‌گیری کند.

واکین فینیکس در هفته گذشته تصمیم گرفت تا از فیلم عاشقانه جدیدی به کارگردانی تاد هاینز خارج شود، آن هم در حالی که تنها چند روز دیگر به شروع تولید این اثر سینمایی باقی مانده بود. همین کار این بازیگر نیز سبب شده تا موجی از اعتراضات در سراسر هالیوود شکل بگیرد.

یکی از مسئولان استودیو سازنده این اثر سینمایی در مصاحبه‌ای بیان کرده که خروج ناگهانی و دقیقه نودی واکین فینیکس از این پروژه خشم بسیاری از افراد را برانگیخت و باعث شد تا عوامل سازنده و دیگر بازیگران در معرض بلاتکلیفی قرار بگیرند و همین نیز این بازیگر سرشناس را در معرض شکایت حقوقی قرار داده است.

نکته جالب توجه درباره خروج واکین فینیکس از حضور در این اثر سینمایی این است که خود او ابتدا این پروژه را به کارگردان فیلم یعنی تاد هاینز ارائه کرده بود و خودش نیز یکی از تهیه‌کننده‌های این فیلم بوده است و قبلا نیز همکاری‌هایی با تاد هاینز داشته است.

گفته شده که این اثر سینمایی که هنوز عنوانش مشخص نیست، با بازی واکین فینیکس و دنی رامیرز در نقش‌های اصلی بوده و داستان عاشقانه میان این دو شخصیت مرد در دهه سی میلادی را روایت می‌کرده است. برخی از منابع اعلام کردند که واکین فینیکس نسبت به این پروژه دلسرد شده ولی هنوز نماینده او و کمپانی‌اش نظری در این رابطه ندادند.

برخی از منابع نیز گفتند که این اولین باری نیست که این بازیگر چنین کاری انجام می‌دهد و حتی سال گذشته نیز او تقریبا از حضور در فیلم Napoleon ساخته ریدلی اسکات انصراف داده بود و حضورش در این فیلم را منوط به بازنویسی فیلم‌نامه آن توسط پل توماس اندرسون کرده بود اما در هر صورت، در این پروژه باقی ماند.

منبع: hollywoodreporter

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها