جزئیات تعداد عرضه و شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو

۳۰ صد ظرفیت در نظر گرفته شده برای محصولات عرضه شده در چهار طرح فروش ایران خودرو برای متقاضیان طرح عادی است.

کد خبر : ۱۶۶۳۲۱

به گزارش خبر، مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو در طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جایگزینی خودرو‌های فرسوده، متقاضیان عادی و خودرو‌های برقی یک شنبه ۱۱ شهریورماه برگزار شد.

در این دوره از ثبت نام در مجموع ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ متقاضی خرید خودرو بود که تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد و تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد و تعداد سفارش طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است. علاوه بر این ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش‌فروش را انتخاب کردند و تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بوده‌اند.

محصولات عرضه شده در این طرح شامل پژو ۲۰۷ i با موتور TU۳، تارا دستی، تارا اتوماتیک، ری را، هایما S۷، هایما S۵، هایما ۷X، سورن پلاس بنزینی XU۷، پژو ۲۰۷ هاچ بک فرمان هیدرولیک، رانا پلاس و دو محصول برقی FAW بستیون NAT و لونا GRE به دو صورت فوق‌العاده و پیش فروش است.

 

جزئیات تعداد عرضه و شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو

ظرفیت در نظر گرفته شده برای محصولات عرضه شده در این چهار طرح، به ترتیب ۳۰ درصد برای متقاضیان طرح عادی، ۵۰ درصد برای متقاضیان طرح خانواده و جوانی جمعیت و نیز ۲۰ درصد برای متقاضیان طرح خودرو‌های فرسوده است.

 

جزئیات تعداد عرضه و شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو

اسامی نفرات برگزیده در این اولویت بندی، اوایل هفته آینده پس از تایید نهاد‌های مرتبط از جمله ناجا، سازمان ثبت احوال و… اعلام خواهد شد.

تمامی محصولات هر چهار طرح تا انتهای سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد.

 

منبع: تسنیم

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها