ثروتمندترین توسعه‌دهندگان بازی و تولیدکنندگان محتوا در بریتانیا مشخص شدند

رسانه The Sunday Times فهرست ثروتمندترین توسعه‌دهندگان بازی و تولیدکنندگان محتوا در بریتانیا را ارائه کرده است.

طبق این گزارش، برادران روسی‌الاصل ایگور و دیمیتری Bukhman با ثروت تخمینی ۱۲.۵ میلیارد پوند پیشتاز هستند. این دو که در فهرست کلی ثروتمندان The Sunday Times 2024 در رده بیست و هفتم قرار گرفتند، از بنیان‌گذاران استودیوی Playrix، خالق بازی‌های موبایلی Township، Fishdom و Homescapes هستند.

این فهرست تحت سلطه توسعه‌دهندگان بازی‌ها است. نام‌های شناخته شده‌ای همانند دن و سم هاوسر، بنیان‌گذاران راکستار (Rockstar)، با ثروت تخمینی ۳۵۰ میلیون پوند در رتبه چهارم قرار دارند. از دیگر نام‌های این فهرست می‌توان به نیل تیلور (Neil Taylor)، رئیس خرده‌فروشی Game اشاره کرد که یکی از بنیان‌گذاران فروشگاه‌های زنجیره‌ای به شمار می‌رود.

از دیگر نام‌های برجسته این فهرست می‌توان از Riccardo Zacconi، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سابق King (با ثروت تخمینی ۴۱۰ میلیون پوند)، گری نیومن، خالق بازی سندباکس Garry’s Mod (با ثروت تخمینی ۳۳۵ میلیون پوند)، Sean Murray، یکی از بنیان‌گذاران Hello Games، (با ثروت ۹۴ میلیون پوند) و همچنین کریس و جیسون کینگزلی، بنیان‌گذاران استودیوی Rebellion (با ثروت ۱۲۰ میلیون پوند) نام برد. علاوه بر این، لوکا گالانته، توسعه‌دهنده بازی Vampire Survivors، ثروتی معادل ۴۰ میلیون پوند دارد.

تولیدکنندگان محتوا نیز در این فهرست حضور دارند. KSI و The Sidemen با ثروت تخمینی ۵۰ میلیون پوند به طور مشترک در رتبه بیست و یکم قرار گرفتند.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها