تصویری از انیمیشن سریالی Tiana از دیزنی منتشر شد

در نمایشگاه D23 Expo تصویری از انیمیشن سریالی Tiana از سوی سرویس آنلاین دیزنی پلاس ارائه شده است.

سرویس آنلاین دیزنی پلاس در حال توسعه نسخه‌ای فرعی بر اساس انیمیشن سینمایی The Princess and the Frog است؛ این نسخه فرعی نیز یک انیمیشن سریالی به عنوان Tiana است که حالا جزئیات بیشتری از آن آشکار شده و تصاویری از آن در رویداد D23 Expo به نمایش گذاشته شدند.

در ادامه تصویر منتشر شده از انیمیشن سریالی «تیانا» را مشاهده می‌کنید، تصویری که شخصیت‌های تیانا، شاهزاده نوین و تمساح لو را در حالتی موزیکال به نمایش گذاشته است. این انیمیشن سریالی تازه، نسخه‌ای فرعی و دنباله‌ای برای انیمیشن سینمایی «شاهدخت و قورباغه» محصول سال ۲۰۰۹ میلادی است.

انیمیشن سریالی tiana
انیمیشن سریالی Tiana

همانند انیمیشن اصلی، در این انیمیشن سریالی تازه، آنیکا نونی رز بار دیگر صداپیشگی شخصیت تیانا را برعهده خواهد داشت. این در حالی است که این بازیگر در انیمیشن سینمایی Ralph Breaks the Internet محصول دیزنی نیز بار دیگر صداپیشگی این شخصیت را برعهده داشته بود.

در این انیمیشن سریالی تازه، تیانا به عنوان شاهدخت تازه تاج گذاری شده مالدونیا، راهی یک ماجراجویی جدید و عظیم می‌شود اما در همین حین، ارتباط با گذشته‌اش در نیواورلئانز دور از انتظار نیست. جویس شری مسئولیت نویسندگی و کارگردانی این انیمیشن سریالی را برعهده دارد.

منبع: comingsoon

Batman Arkham knight

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها