تست و بررسی اکستریم VX در شهر، جاده و آفرود توسط دیجیاتو [تماشا کنید]

اکستریم VX یکی از محصولات لوکس مدیران‌خودرو است که لقب گران‌ترین خودرو مونتاژی کشور را نیز در اختیار دارد. این خودرو مدتی در اختیار دیجیاتو قرار داشت و اکنون نتیجه تست و بررسی اکستریم VX را در شهر، جاده و حتی آفرود مشاهده خواهید کرد. اکستریم VX شاسی‌بلند اندازه متوسط لوکس محسوب می‌شود اما می‌توان آن را شاسی‌بلند بزرگ نیز قلمداد کرد.

تست و بررسی اکستریم VX، راه موفقیت مدل‌های بعدی

https://www.youtube.com/watch?v=1_J-OiKwMVw

اکستریم VX‌ از پیشرانه دولیتری توربوشارژر قدرت می‌گیرد. این پیشرانه در اکستریم VX‌ راندمان قابل‌توجهی تولید می‌کند. حداکثر قدرت این پیشرانه به حداکثر ۲۶۱ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چهار چرخ خودرو را برعهده دارد. چری در نسل جدید خودروهایش گیربکس هشت‌سرعته را جایگزین گیربکس‌های دوکلاچه هفت‌‎سرعته کرده است.

تجهیزات ایمنی اکستریم VX‌ راضی‌کننده‌اند؛ ۹ کیسه هوای سیزده‌نقطه‌ای، کروز کنترل تطبیقی، دستیار صوتی، سیستم پایش هوشیاری راننده، سیستم رانندگی بین خطوط، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار تابلوخوان، نور بالا اتوماتیک و قابلیت پارک خودکار ازجمله تجهیزات ایمنی این خودرو به شمار می‌آیند.

در کابین اکستریم VX‌، از صندلی‌های برقی استفاده شده است که در ردیف جلو، قابلیت تهیوه نیز دارند. شارژر بی‌سیم تلفن همراه و ۴ نمایشگر دیجیتال نیز در کابین این خودرو مشاهده می‌شوند. ۳ نمایشگر روی داشبورد قرار دارند، البته نمایشگر چهارم هدآپ دیسپلی خودرو است.

می‌توان گفت موفقیت‌آمیز بودن تست و بررسی اکستریم VX راه را برای موفقیت سایر محصولات این برند نیز هموار می‌کند. دو محصول دیگر از این برند، اکستریم TXL و اکستریم LX، در راه‌اند که نسبت به اکستریم VX، خودروهایی کوچک‌تر و ارزان‌تر به حساب می‌آیند؛ بنابراین حضور موفقیت‌آمیز نخستین محصول اکستریم در بازار ایران و جلب نظرات مثبت، می‌تواند برای ادامه کار این برند در ایران مفید باشد.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها