تریلر گیم‌پلی Phantom Blade Zero را تماشا کنید

اتمسفر و خروجی فنی و طراحی هنری خوبی داره بازی. اما

اول این که تریلر جدید، نسبت به تریلر رونمایی بازی کاملاً معقول و قابل اجراست و اصلا در راستای اون تریلر که به صورت قطاری کاتسین و دکمه زنی های hide شده داشت، نیست؛ این تریلر جدید پر از back stab و stab و راه رفتن روی دیوار به استایل شاهزاده ایرانی و انیمیشن‌های قابل انتظار داخل بازی‌های ویدیویی هست.

دوماً تریلر اتفاقا یه چیزی رو تایید میکنه این که یه سری از انیمیشن‌های قطاری بازی، به وسیله دکمی زنی به وجود میاد. شما دشمن رو Stagger میکنی بعد دکمه مثلث ظاهر میشه میزنی برای دو سه ثانیه یه انیمیشن از پیش تعیین شده جذاب اجرا میشه، وقی ۴ دشمن مقابل شما هست و مدام استگر میشن و مثلث رو میزنی، برای یه مدت زیاد انیمیشن میبینی و سکته گیمپلی رخ میده برای همین اکثر استودیوهای مطرح که بهترین انیماتورها رو دارن این کارو نمیکنن. این دقیقاً تصوری بود که زمان تماشای تریلر اول داشتم و دقیقا زیر همون پست نوشتم که این انیمیشن‌ها از پیش تعیین شده و به لطف دکمه زنیه. برای مثال ثانیه ۵۱ تا ۵۵ رو نگاه کنید ثانیه ۵۱ کاراکتر اصلی استگر میکنه دشمن رو و برای سه چهار ثانیه یه سری ضربه سینماتیک میبینید که از پیش تعیین شده. این اتفاق چند باری داخل تریلر رخ میده. داخل تریلر جدید فقط ui اضافه شده و حالا ما میتونیم ببینیم این ها حاصل فشردن یک دکمه و به صورت از پیش تعیین شده اس.

هر جا داخل این تریلر جدید یادآور استایل به شدت سینماتیک و پر زرق و برق تریلر رونمایی هست، قبلش دکمه مثلث ظاهر شده و پلیر این دکمه رو فشار میده (۴۰ ثانیه اول که اتمسفر رو به تصویر میکشه، ثانیه ۴۵ دکمه زنی، ثانیه ۵۳ دکمه زنی، ۱:۲۶ دکمه زنی هر دکمه زنی برای مدت چند ثانیه انیمیشن داره). مابقی تریلر که شامل مبارزه با چند باس میشه، کاملاً شبیه سایر عناوین همسبک و یک گیم‌پلی مورد انتظاره، نه تعجب آور یا غیرمنتظره.

البته، منظورم این نیست که بازی بد به نظر میرسه، صرفاً بخشی از جذابیت و تعجب مخاطب از تریلر بخاطر این دکمه زنی و انیمیشن‌های از پیش تعیین شده مختلفه. مابقی تریلر که صرفاً مبارزه‌اس اتفاقا جذابه و مثل یک بازی ویدیویی معقول جلوه میکنه.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها