تریلر داستانی بازی Metaphor: ReFantazio سفری حماسی را وعده می‌دهد

شرکت Atlus، با انتشار تریلر جدیدی از بازی نقش‌آفرینی فانتزی مورد انتظار خود، یعنی Metaphor: ReFantazio، آتش هیجان طرفداران را شعله‌‌ور کرد.

استودیوی بازی‌سازی پرآوازه Atlus، با عرضه‌ عناوین موفقی مانند Persona 3 Reload و Unicorn Overlord و Shin Megami Tensei 5 Vengeance در سال ۲۰۲۴، تاکنون عملکرد درخشانی داشته است. با این‌ حال، هنوز بزرگ‌ترین پروژه‌ آن‌ها در راه است. بازی نقش‌آفرینی فانتزی Metaphor: ReFantazio طی ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و Atlus به تازگی تریلر داستانی جدیدی از آن منتشر کرده است.

در بازی Metaphor: ReFantazio، شما کنترل شخصیت جوانی را برعهده می‌گیرید که برای نجات پادشاهی یوکرویا (Euchronia) و شکستن طلسمی که بر ولیعهد و دوست دوران کودکی‌اش تحمیل شده است، سفری حماسی را آغاز می‌کند. در حالی‌که قلمرو پادشاهی پس از ترور پادشاه در آشوب و هرج و مرج فرو رفته، کلید شکستن این طلسم، شکست دادن شخصیت شروری به نام لوئیس (Louis) است.

تریلر جدید بازی ضمن نمایش این چهارچوب داستانی، نگاهی تازه به سیستم مبارزات، تعدادی از شخصیت‌ها و بخش‌های مختلف بازی ارائه می‌دهد.


بازی Metaphor: ReFantazio در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) امسال برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و PC عرضه خواهد شد.

Joel Morgansnowgirl

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها