هفته گذشته معرفی برند جدید آئودی مشتریان را گیج کرد. این برند جدید که با نام AUDI معرفی شد، زیرشاخه جدید این شرکت برای حضور در بازار چین است. معرفی برند جدید این شرکت براساس شراکت آئودی و سایک موتورز چین انجام شد. برند جدید آئودی که برای بازار چین معرفی شده، بهجای ۴ حلقه معروف این شرکت از لوگو “AUDI” استفاده میکند.
«رالف براندشتاتر»، مدیرعامل گروه فولکس واگن چین و رئیس هیئتمدیره فولکس واگن در چین، اعلام کرد برند جدید آئودی با هدف تحتتأثیر قراردادن مشتریان جدید معرفی شده است. به گفته او، همچنان خودروهای آئودی با برند معروف ۴ حلقهای در چین عرضه میشوند اما طرح جسورانه و جدید این شرکت برای بازار چین، از برند “AUDI” استفاده خواهد کرد.
برند جدید آئودی برای مشتریان جوان چینی
به گفته براندشتاتر، بازار چین بسیار متفاوت از سایر نقاط جهان است. خواستههای مشتریان متفاوت است؛ به همین دلیل برند جدیدی با نشان AUDI برای این کشور معرفی کردهایم. طراحی خودروهای این برند پیشرفته و منطقی خواهند بود که موردتوجه مشتریان جدید چینی است.
نشان تجاری جدید آئودی یا همان AUDI مشتریان چینی جوان و آگاه به فناوری را هدف قرار داده است. نشان تجاری فرعی جدید به سایک موتورز و آئودی کمک خواهد کرد محصولات خود را نسبت به سایر خودروهای عرضهشده در بازار چین برجسته جلوه دهند.
به گفته براندشتاتر، طراحی مدلهای AUDI بهطور قابلتوجهی متفاوت از مدلهایی خواهد بود که با برند چهارحلقهای سنتی فروخته میشوند. نخستین محصول این شرکت نیز براساس مدل مفهومی AUDI E شکل خواهد گرفت. AUDI E یک اسپرتبک الکتریکی است که با مدلهای فعلی این شرکت تفاوت دارد. البته همچنان میتوان اصول طراحی مشترکی AUDI E و فولکس واگنها را مشاهده کرد. مدلهای تولیدی برند AUDI از اواسط ۲۰۲۵ در چین عرضه خواهند شد. این مدلها فقط برای بازار چین در نظر گرفته شدهاند و هیچ برنامهای برای فروش خودروهای برند AUDI در سایر نقاط جهان وجود ندارد.