با وجود تمام انتقادات نسبت به پرداختهای درونبرنامهای در بازی Diablo 4، این بخش از بازی درآمدی فراتر از ۱۵۰ میلیون دلار برای بلیزارد به ارمغان آورده و منفورترین بخش بازی، به بزرگترین نقطۀ قوت آن برای ناشر تبدیل شده است.
این خبر از طریق پروفایل لیکندین مدیر تولید ارشد بازی به اشتراک گذاشته شد. این شخص هدایت تیم استراتژی کسب درآمد Diablo 4 را در دست دارد و توانسته از طریق طراحی فروشگاه آیتمهای ظاهری و باندلهای شخصیسازی شده، چنین درآمدی را برای کارفرمای خود کسب کند.
پرداختهای درونبرنامهای Diablo 4 بسیار عجیب و بحثبرانگیز هستند تا جایی که برخی از باندلها، بیش از بازی پایه قیمتگذاری شدهاند و پلیرهایی وجود دارند که همچنان با خرید آنها، از بازی حمایت کنند.
به علاوه، این مدیر ارشد بلیزارد در رزومۀ خود متذکر شد که بازی از زمان عرضه تا به امروز بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. به عبارتی، Diablo 4 هماکنون سودآورترین نسخۀ فرنچایز محسوب میشود و پایۀ طرفداری بسیار بزرگی دارد.