اکسید TXL مدل ۲۰۲۵ با رنگ‌های جدید وارد بازار چین شد

کراس‌اوور اکسید TXL‌ که در بازار کشورمان با نام اکستریم TXL عرضه می‌شود، برای سال ۲۰۲۵ تغییراتی را در چین تجربه کرده است. مشتریان چینی اکنون به رنگ‌های بیشتری برای بدنه خودرو دسترسی دارند و گزینه‌های پیش‌رو برای تریم داخلی نیز افزایش یافته است. همچنین این خودرو اکنون در قالب چهار تیپ قابل سفارش‌گذاری است.

جزئیات اکسید TXL مدل ۲۰۲۵

اکسید TXL با مدل ۲۰۲۵، در قالب چهار تیپ برای مشتریان چینی عرضه شده است. دو تیپ اولیه این خودرو به موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر و گیربکس هفت سرعته دوکلاچه مجهز هستند و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو دارند. نسخه‌های پایه با کد ۳۰۰T شناخته می‌شوند. دو تیپ بالاتر از موتور دولیتری توربوشارژر به همراه گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می‌برند و به سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک مجهز هستند. این نسخه‌ها با کد ۴۰۰T عرضه شده‌اند. اعداد ۳۰۰ و ۴۰۰ در نام این خودرو، اشاره به گشتاور پیشرانه دارد.

قیمت نسخه‌های پایه تغییر نکرده است. قیمت دو تیپ پایه اکستریم TXL به ترتیب ۱۲۹۹۰۰ و ۱۴۷۹۰۰ یوان (یک میلیارد و چهل میلیون تومان – یک میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان) است. تیپ‌های بالاتر دولیتری از اکسید TXL نیز به ترتیب ۱۵۹۹۰۰ و ۱۶۹۹۰۰ یوان (یک میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان – یک میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان) قیمت دارند.

ابعاد اکسید TXL برای سال ۲۰۲۵ در مقایسه با مدل‌های قبلی تغییر نکرده است. ابعاد این خودرو شامل ۴۷۸۰ میلی‌متر طول، ۱۸۹۰ میلی‌متر عرض، ۱۷۳۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۸۰۰ میلی‌متر فاصله بین‌محوری هستند.

رنگ جدید خودرو لوکس چری چیست؟

رنگ جدیدی برای اکستریم TXL در نظر گرفته شده است که شرکت سازنده آن را آبی آسمانی می‌نامد. ویژگی این رنگ، جلوه متفاوت آن از جهات مختلف است. با انتخاب این رنگ خودرو شما از دور مشکی و از نزدیک آبی به نظر می‌رسد. هنگامی که در زوایای خاص نیز به بدنه خودرو نگاه کنید، اکسید TXL خود را به رنگ بنفش خواهید دید. دیگر رنگ‌های موجود برای اکسید TXL در سال ۲۰۲۵ نیز شامل مشکی شب جادویی، خاکستری شهاب سنگ، نقره‌ای بین ستاره‌ای، سبز شفق قطبی و سفید Haoyue هستند.

مشتریان چینی برای سال ۲۰۲۵، می‌توانند اکستریم TXL را با تریم داخلی جدید نارنجی و مشکی خریداری کنند. علاوه بر این، رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی نیز برای خودرو عرضه شده‌اند. اکسید TXL به ۲۱ سیستم مختلف کمک راننده مجهز است که سطح دوم خودمختاری را در اختیار راننده قرار می‌دهند. سیستم صوتی با ۲۳ بلندگو نیز دیگر جذابیت این خودرو قلمداد می‌شود.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها