اولین تصویر فیلم Shell منتشر شد

به تازگی اولین تصویر از فیلم سینمایی Shell با بازی الیزابت ماس و کیت هادسون منتشر شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو قرار است شاهد همکاری الیزابت ماس و کیت هادسون در یک اثر سینمایی باشد. این اثر سینمایی نیز فیلم کمدی تلخ Shell به کارگردانی مکس مینگلا است که به عنوان یکی از آثار ویژه در این جشنواره فیلم معتبر اکران خواهد شد. حالا نیز اولین تصویر از این اثر سینمایی منتشر شده که از این لینک می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این اثر سینمایی دومین فیلم ساخته شده توسط مکس مینگلا پس از ساخت فیلم سینمایی Teen Spirit با بازی الی فانینگ در نقش اصلی محصول سال ۲۰۱۸ میلادی است. حالا در این اثر سینمایی تازه، او قرار است از بازیگر همکار خودش در سریال The Handmaid’s Tale یعنی الیزابت ماس بازی بگیرد.

الیزابت ماس در این اثر سینمایی قرار است نقش سامانتا لیک را بازی کند که به سمت مدیرعامل شل یعنی زوئی شانون با بازی کیت هادسون کشیده می‌شود. با اینکه همه چیز تماشایی و درخشان است اما به نظر می‌رسد که زوئی شانون و این کمپانی چیزی را پنهان می‌کنند و حالا سامانتا لیک باید از آن سر در بیاورد.

فیلم‌نامه این فیلم سینمایی را نیز جک استنلی قلم زده است، کسی که اخیرا فیلم‌نامه فیلم Lou محصول سال ۲۰۲۲ میلادی و همچنین فیلم The Passenger محصول سرویس آنلاین MGM+ و سال ۲۰۲۳ میلادی را قلم زده است. جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو از ۵ تا ۱۵ سپتامبر برگزار می‌شود و فیلم «شل» نیز یکی از آثار اکران شده در آن خواهد بود.

منبع: collider

پروفسور بی سوادTa Specter

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها