افشای جزئیات عنوان جدید شرکت Valve به نام Deadlock

هفته گذشته اطلاعات و تصاویری از بازی جدید شرکت Valve به نام Deadlock منتشر شد. حال یکی از منابع داخلی صنعت بازی به اطلاعات جدیدی در مورد آن دست پیدا کرده است.

هر چند که به دلیل توافق‌نامه عدم افشا (NDA) امکان انتشار تصاویر و ویدیوهای این بازی توسط اینسایدر مورد نظر وجود ندارد اما وی تایید کرد که این بازی در حال حاضر در فاز آلفا قرار دارد. به طور رسمی، این بازی به عنوان یک «نسخه اولیه، دارای گیم‌پلی آزمایشی و ارزش هنری» توصیف شده است.

همانطور که قبلاً فاش شده بود، این بازی یک عنوان تیراندازی قهرمان-محور سوم شخص است که مبارزات آن به صورت مبارزه میان دو تیم‌ شش نفره برگزار و قهرمانان این بازی شامل شعبده‌بازان، ربات‌ها، انسان‌ها و موجودات دیگر می‌شود. همچنین هم‌اکنون ۱۹ قهرمان مختلف شامل تک‌تیراندازها (Ranged)، شفادهنده‌ها (Healers)، قاتلین (Assassins) و غیره با توانایی‌ها و سبک‌های متنوع در این بازی MOBA وجود دارند.

تسترها از نظر چرخه و مکانیک گیم‌پلی، این عنوان را بسیار شبیه به DOTA توصیف کرده‌اند. طبق گفته منبع داخلی مورد نظر، پول درون بازی روح (Soul) نام دارد که پس از کشتن دشمنان ‌می‌توان آن را دریافت خواهید کرد. این پول به شما امکان می‌دهد آیتم‌هایی برای قوی‌تر کردن قهرمان خود، خریداری کنید. طبق گفته منابع، پس از مرگ دشمنان، از جسدشان روحی به وجود آمده، به سمت بالا حرکت کرده و شناور می‌شود. شما با تیراندازی به ارواح می‌توانید آن‌ها را جمع آوری کنید و هر چقدر این ارواح از شما دورتر شوند، پول کمتری دریافت می‌کنید.

مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه Deadlock خواهیم بود، اما احتمالاً شرکت Valve برای انتشار آن در سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود.

پروفسور بی سوادشادمن 3

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها