اجرای پروژه‌های مسکن در شهرهای جدید استان مرکزی تسریع شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر، سعید میرزایی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران در حاشیه بازدید متقاضیان پروژه‌های اقدام و نهضت ملی مسکن در شهر مهاجران با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از مجموعه اقدامات صورت گرفته توضیح داد: اطلاع رسانی درست، شفاف و بهنگام از خدمات دولت، نقش بی بدیل و انکارناپذیری در جلب اعتماد عمومی و همراه و همدل کردن مردم با اهداف و سیاست‌های کلان کشور و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد.

میرزائی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به ضرورت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: بدون تردید مسئله «تبیین» که به عنوان یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از مسئولان و نخبگان مطرح شده و یکی از توقعات به حق از دستگاه‌های مختلف تبلیغاتی و رسانه‌ای کشور برای روشنگری و زدودن ابهامات و شبهات در جامعه است که با شدت و ضعف در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران عنوان کرد: یکی از اقدامات مجموعه شهرهای جدید استان مرکزی، گزارش دهی توام با راستی آزمایی با دعوت از متقاضیان و رسانه‌ها برای بازدید و مشاهده میدانی پروژه‌ها است. چراکه از این طریق به مردم و متقاضیان اطمینان داده می‌شود که کارگزارانشان با دقت و جدیت دغدغه آنها که همان ساخت مسکن است، پیگیری می‌کنند.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته دعوتی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر مهاجران انجام شد تا با حضور در محل اجرای پروژه‌ها وضعیت پیشرفت فیزیکی آن را مشاهده و همکاران شرکت عمران، پیمانکاران نسبت به رفع هرگونه ابهام یا سوالی اقدام کنند که با حضور متقاضیان ضمن بازدید از پروژه و توضیحات لازم دغدغه و انتظارات مردمی احصا و برای حل آنها در حال برنامه ریزی هستیم.

میرزائی بیان کرد: یکی از نگرانی‌های مردم سرعت پروژه‌هاست که در این راستا به پیمانکار ابلاغ شد که موظف است با افزایش تعداد نیروی انسانی تکمیل پروژه را به صورت چند شیفت سرعت ببخشند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر پروژه را تکمیل کنیم و شاهد خانه دار شدن مردم باشیم.

منبع خبر

نظر و دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنجیره تامین نیازها