منصوری همواره خودروهای لوکس را درخشانتر، بلندتر و البته بحث برانگیزتر کرده است. این اتفاق در مورد جدیدترین مدل بنتلی کانتیننتال GT رخ داده است. مدل جدید بنتلی منصوری مرزهای درخشان بودن و البته بحث برانگیز بودن را پشت سر گذاشته است. بنتلی کانتیننتال GT بیش از آنکه به یک خودرو شباهت داشته باشد، به سنگهای گرانبها و زینتی شباهت پیدا کرده است.
سنگ براق و مشکیرنگ منصوری
منصوری طی سالیان اخیر علاقه بسیاری به قطعات فیبرکربنی داشته است و بنتلی کانتیننتال GT نیز مملو از این قطعات است. برجستهترین قطعه در بنتلی کانتیننتال GT منصوری، کاپوت خودرو است. جلوپنجره کربن فورج شده، جداکننده و ورودیهای هوا به طور کامل از فیبرکربن ساخته شدهاند. تزیینات کربنی (نه فیبرکربن واقعی) روی فلاپ آینهها، رکاب جانبی خودرو و دربها ادامه دارد.
در قسمت عقب نیز یک اسپویلر ظریف لبهدار بالای پنجره مشاهده خواهید کرد. یک اسپویلر دیگر به شکل عرشهدار، دیفیوزر جدید و لولههای اگزوز متفاوت نیز در بخش عقب قابل مشاهده هستند. منصوری از رینگهای ۲۲ اینچی مشکی براق استفاده کرده است که یک افزودنی خوب برای نمای بیرونی بنتلی کانتیننتال GT به شمار میرود.
مطابق رسم منصوری، تغییرات بسیاری در فضای داخلی این خودرو ایجاد شده است. با این حال همه چیز خوب به نظر میرسد. صندلیها و رودریها با چرم مایل به قهوهای روشن تزیین شدهاند. تزیینات کربنی نیز روی داشبورد خودرو دیده میشوند. منصوری همچنین کمربندهای ایمنی و کفپوش اختصاصی خودش را به بنتلی کانتیننتال GT اضافه کرده و شکل فرمان را تغییر داده است.
مشخصات فنی، نقطه پرسش برانگیز جدیدترین بنتلی منصوری
بنتلی کانتیننتال GT در نسخه استاندارد خود ۷۷۱ اسببخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتنمتر گشتاور آزاد میکند. منصوری موتور V8 پلاگین هیبرید این خودرو را ارتقا داده است تا خروجی آن به ۸۰۰ یا ۹۰۰ اسببخار قدرت برسد. با توجه به اینکه منصوری به عدد ۸ علاقه بسیاری دارد، احتمالا حداکثر قدرت این خودرو در محدوده ۸۰۰ اسببخار باقی خواهد ماند. جزئیات فنی این خودرو هنوز توسط منصوری منتشر نشده است.